haastnooit
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 apr 2007
- Berichten
- 42
Goedenavond,
Sinds een aantal weken heb ik glasvezel en sindsdien is de verbinding erg traag of valt deze zelfs weg.
Volgens de KPN Servicetool is de Experiabox dan onbereikbaar of zelfs uit, wat niet klopt.
Het treedt vooral op wanneer ik Diablo 3 speel da zie ik dat ik een latency heb van meer dan 1000 ms en heb periodiek last van lag spikes of crasht de game zelfs doordat de verbinding verbroken is.
Wanneer ik mijn laptop met kabel direct op mijn router aansluit lijkt het niet op te treden, maar wanneer de game net opstart zie dat de latency even meer dan een 1000 ms is.
Hiervoor had ik ADSL ook van KPN en had ik nergens problemen mee. Zelfde Experiabox, maar het enige wat anders is, is het extra kastje van de glasvezel.
Volgens KPN kunnen zij geen problemen ontdekken wanneer zij de router uitlezen.
Ik draai Windows 8.1 met alle laatste updates geïnstalleerd
Hebben jullie misschien nog tips wat ik nog kan controleren?
Alvast bedankt voor jullie tijd en expertise.
Sinds een aantal weken heb ik glasvezel en sindsdien is de verbinding erg traag of valt deze zelfs weg.
Volgens de KPN Servicetool is de Experiabox dan onbereikbaar of zelfs uit, wat niet klopt.
Het treedt vooral op wanneer ik Diablo 3 speel da zie ik dat ik een latency heb van meer dan 1000 ms en heb periodiek last van lag spikes of crasht de game zelfs doordat de verbinding verbroken is.
Wanneer ik mijn laptop met kabel direct op mijn router aansluit lijkt het niet op te treden, maar wanneer de game net opstart zie dat de latency even meer dan een 1000 ms is.
Hiervoor had ik ADSL ook van KPN en had ik nergens problemen mee. Zelfde Experiabox, maar het enige wat anders is, is het extra kastje van de glasvezel.
Volgens KPN kunnen zij geen problemen ontdekken wanneer zij de router uitlezen.
Ik draai Windows 8.1 met alle laatste updates geïnstalleerd
Hebben jullie misschien nog tips wat ik nog kan controleren?
Alvast bedankt voor jullie tijd en expertise.