Windows 10 iPhoto Always keep on this device

Status
Niet open voor verdere reacties.

willema

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
308
Foto's van mijn iPhone zijn (zo goed als) meteen beschikbaar in de map iPhoto op mijn Windows 10 PC. Wel echter steeds offline. Bij het dubbelklikken op PC worden ze pas gedownload en kan je ze bekijken. Lijkt logisch.
Wil je alle foto's permanent en online beschikbaar dan moet je op de iPhoto map in Verkenner rechtermuisklikken en kiezen voor Always keep on this device. Maar dit elke keer opnieuw, als er nieuwe foto's bij komen.
Hoe zet je dat permanent aan? Dat nieuwe foto's meteen lokaal worden gedownload?

Het is immers zo dat de app Foto's de offline foto's niet weergeeft. En die app is onontbeerlijk in Windows. Want in tegenstelling tot iPhoto op Mac is de PC-versie niet meer dan een onoverzichtelijk mapje in Verkenner.

Of pak ik het helemaal verkeerd aan en is er een andere manier om alle foto's meteen overzichtelijk te zien?
 
Hey manamana, deze gebruik ik soms, maar niet echt handig want:
- via website
- als je daar je foto's hebt gevonden, moet je die nog altijd terugvinden in die Verkenner-map van iPhoto om ze verder te gaan bewerken in bvb. Photoshop. Of je moet ze vanaf de site een tweede keer downloaden om ze in de downloadmap makkelijk terug te vinden. En dan moet je ze bovendien eerst ook nog eens unzippen. Een gedoe dus.

Neen, via Windows Foto's heb je een makkelijk overzicht (dat trouwens goed op iPhoto van Mac lijkt). Je kan er meteen de juiste foto visueel vinden en vervolgens via rechtermuisklik Openen Met ...
Maar dat is dus alleen voor foto's die zich al gedownload op de PC bevinden. Dus daarom moet die map iPhoto meteen bij synchroniseren de foto's ook "always op het device keepen" ;-)
 
Ik dacht eerder in de richting van het Windows Register. Misschien is daar in te stellen dat deze optie "Always keep on this device", permanent in wordt geschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan