Windows 10 mail zegt dat mijn account verouderd is

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvertJan

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2000
Berichten
182
Hallo allemaal,

Ik gebruik Windows mail voor het lezen van mijn mailberichten voor 2 accounts. Gmail en icloud-account.
Laatst kreeg ik de melding dat mijn gmail account verouderd was en hersteld moest worden. Ik heb van alles geprobeerd en veranderd maar niets hielp. Uiteindelijk heb ik het account verwijderd uit windows 10 mail en weer opnieuw toegevoegd. Toen werkte het wel weer zonder dat ik het wachtwoord had gewijzigd.
Nu wil ik een tweede account van icloud toevoegen en dat lukt wel maar ook nu krijg ik weer de melding dat het account verouderd is. Ook nu weer van alles geprobeerd, ook wachtwoord gewijzigd en uiteindelijk de account weer verwijderd en opnieuw toegevoegd maar bij icloud werkt het nog steeds niet. Heeft iemand hier ook deze irritante ervaring mee opgedaan?
Of kan ik beter een ander mail programma voor Windows 10 gebruiken en zoja welke?

groeten
Evert Schuitert
 
Alles geprobeerd maar werkt niet helaas. Ik heb inmiddels outlook express in gebruik genomen en dat werkt wel met gmail accounts.
Hier lukt het gelukkig ook een icloud account toe te voegen m.b.v. de icloud app voor windows.
Probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan