Windows 11 Pro installeren op Hyper-V lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauwens1986

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
75
Beste

Ik heb sinds gisteren Hyper-V geïnstalleerd en ik probeer een Windows 11 te installeren maar het lukt niet. Ik doe alles zoals het moet denk ik maar toch gaat er iets fout. Ik krijg een foutmelding zoals in de bijlagen te zien is waardoor ik niet eens de installatie kan voltooien.

Weet er iemand wat ik eventueel fout kan gedaan hebben? Indien er nog meer screenshots nodig zijn, dan maak ik ze wel :)
Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Foutmelding.png
    Foutmelding.png
    98,4 KB · Weergaven: 10
  • Opstartscherm.png
    Opstartscherm.png
    31,5 KB · Weergaven: 10
  • Hyper-V-instellingen.png
    Hyper-V-instellingen.png
    46,6 KB · Weergaven: 10
Voldoe je met de hardware aan Hyper-V op Windows 11?
Ik weet niet of je daar vooraf een melding voor zou krijgen bij het installeren.

Er zijn ook problemen bekend rondom updates van Win11 en Hyper-V.
Dit was na de update maar mss ontstaat het ook als je wilt installeren?
Imho is er meer info nodig.
Kan het niet simuleren hier, heb Win10.
 
Voldoe je met de hardware aan Hyper-V op Windows 11?
Ik weet niet of je daar vooraf een melding voor zou krijgen bij het installeren.

Er zijn ook problemen bekend rondom updates van Win11 en Hyper-V.
Dit was na de update maar mss ontstaat het ook als je wilt installeren?
Imho is er meer info nodig.
Kan het niet simuleren hier, heb Win10.
Ik heb de 2 sites gelezen en daar ligt het probleem niet. Ik kan mijn virtuele windows installeren maar wanneer ik opstart begint het probleem, zoals in de foto te zien is. Ik wil zeker meer informatie geven maar ik weet niet welke ik nog moet geven, sorry :). Ik kan ook wel een screenshot maken van elke instelling die ik heb wanneer ik het installeer, als dat kan helpen?
 
Dit zijn alle stappen + firmware instellingen. Dit kan misschien ook nog helpen?
 

Bijlagen

  • Stap 5.png
    Stap 5.png
    59,1 KB · Weergaven: 5
  • Stap 4.png
    Stap 4.png
    33 KB · Weergaven: 5
  • Stap 3.png
    Stap 3.png
    45,7 KB · Weergaven: 4
  • Stap 2.png
    Stap 2.png
    45,2 KB · Weergaven: 4
  • Stap 1.png
    Stap 1.png
    53,8 KB · Weergaven: 4
  • Firmware instellingen.png
    Firmware instellingen.png
    50,2 KB · Weergaven: 4
  • Stap 6.png
    Stap 6.png
    48,7 KB · Weergaven: 5
Ben toch terug gegaan naar de trefwoorden om via Google te zoeken. Had ik eigenlijk meteen beter moeten doen.... 😢

Dit is imho exact jouw probleem, vanaf ca 2:08 min voeren zij als oplossing uit dat je de spatiebalk vast moet houden zodat je meer van het opstartscherm zie wat er gebeuren gaat/moet. Kijk zelf ff:
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.
 
Ben toch terug gegaan naar de trefwoorden om via Google te zoeken. Had ik eigenlijk meteen beter moeten doen.... 😢

Dit is imho exact jouw probleem, vanaf ca 2:08 min voeren zij als oplossing uit dat je de spatiebalk vast moet houden zodat je meer van het opstartscherm zie wat er gebeuren gaat/moet. Kijk zelf ff:
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.
Dank je wel! Zoiets simpel maar toch zo moeilijk om te vinden... Hopelijk doen ze er iets aan bij Windows :)
 
Het belangrijkste is dat je nu verder kunt, veel succes !👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan