Windows Live Mail naar system tray als je op sluiten klikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmiej93

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Berichten
165
Zoals de titel al zegt:
Ik heb al aardig gezocht op internet, en heb WLM nou zo ver dattie naar de system tray gaat als je minimaliseerd, maar omdat ik nog vaak gewoon op sluiten klik, zocht ik of je ook naar de tray kan als je op sluiten klikt. Als iemand dit weet zou t fijn zijn als je dat zou willen delen.

Tim
 
Opnieuw installeren (alleen WL Mail) en dan kijken of het gewerkt heeft

Of ..

Als je er last van hebt in het systeemvak van Windows 7 zetten:
1275127645-740.png
 
Volgens mij heb je mijn vraag niet helemaal begrepen.
Ik heb WLM al zo ver dat hij naar de system tray gaat als ik op minimaliseren klik, maar ik klik per ongeluk vaak nog op sluiten.
Daarom zou het fijn zijn als iemand wist of het ook mogelijk is om naar de tray te minimaliseren als je op sluiten klikt.
 
Met de rechtermuisknop klikken op het tray-icoontje van Windows Live Mail en dan kiezen voor "Hide window when Inbox is minimized" (maar dan in het Nederlands).
 
Jaa.... Lezen is moeilijk.
Sorry hoor, maar ik heb al 2 keer gezegd dat ik WLM al zover heb dat hij naar de tray gaat als je op minimaliseren klikt, maar ik wil dat hij naar de tray gaat als je op sluiten klikt....
 
Hoi !

Sleep het icoontje van WLM naar de taakbalk en pin het daarop vast (in Win 7 !)

Greetz,

Harry.
 
Hey.
kijk eindelijk een fatsoenlijk antwoord, maar helaas is dit niet wat ik bedoelde. ik vind het juist irritant dat WLM daar staat.
Zoals je op de bijlage kan zien staat WLM in de tray. dit heb ik gedaan door WLM in compabiliteitsmodus van Windows Vista uit te voeren, en dan rechtermuisknop te klikken op het icoontje en dan venster verbergen als geminimaliseerd aanvinken.
Dit is mooi, maar ik zou het fijn vinden als WLM ook naar de tray gaat als je opsluiten klikt.
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    12,8 KB · Weergaven: 21
Hoi !

Het is niet gtoed omdat je niet doet wat ik zeg :

Sleep het icoontje van WLM naar de taakbalk rec hts, waar je Mediaspeler en IE staan.

Je krijgt dan: Pin to taskbar (sorry, op deze PC draai ik in het EN) tezien, het je WLM-icoon blijft daat staan, ook als je WLM uitschakelt.

Greetz,

Harry.
 
...

Nee echt....
Als je hem op de taskbar pinned, dan krijg je wat je als rekenmachine en bibliotheken op mijn taakbalk ziet.
Als je hem dan opent zie je het zoals MSN en Firefox er nu uitzien.
Als je WLM daar op zet, dan krijg je hetzelfde en dat wil ik juist niet.
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    44,2 KB · Weergaven: 26
Hoi !

Dan is me volledig onduidelijk wat je wilt !

Ik gebruik Outlook 2010, het icoontje op de taakbalk gepint, en Outlook opent in 1 klik.

Wat wil je nog meer ??

Greetz,

Harry.
 
Ik wil WLM niet op de taakbalk omdat ik een multimedia toetsenbord heb met een knop waarmee ik WLM zo kan openen, dus is het op de taakbalk pinnen een beetje overbodig. maar omdat ik nog vaak per ongeluk op sluiten klik, wou ik weten of het ook mogelijk is om WLM dan naar de system tray te minimaliseren.
 
Hoi !

Laatste mogelijkheid:

Klik rechts op je bureaublad en kies voor nieuw - niewuwe map.

Klik rechts op het icoontje, kies voor naam wijzigen.

Dan kopieer je: GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C} zorgvuldig en plak dit om de naam te wijzigen.

Als je nu op Godmode klikt heb je in Win 7 een oplossing voor al je vragen.

Staat er hier niets bij: dan is wat je bedoeld (en ik nog steeds niet snap) onmogelijk.

Succes,

Harry.
 
Nou dat ga ik zeker proberen.
In ieder geval bedankt voor de moeite en de tijd die je er in gestoken hebt,
en als het dan nog niet lukt ben ik idd bang dat het nog niet mogelijk is

Tim
 
De simpele oplossing is dus eigenlijk gewoon:
wlmail.exe uitvoeren in compabiliteitsmodus van win vista. (instellen bij eigenschappen).
Daarna wlmail opstarten, rechtermuisknop op tray icoontje.
en dan klikken op 'verbergen indien geminimaliseerd'.

Hiermee is het hele probleem opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan