windows upgrade blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

moppie691

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2014
Berichten
4
hallo,

hopelijk kan iemand anders mijn probleem even oplossen ik heb nu al maanden last
van dat mijn laptop zichzelf niet kan upgraden. hij blijft gwn uren lang op 0% staan
en gaat niet verder. heeft iemand hier een oplossing voor, want het upgrade aantal
staat nu al op 88 updates. zelfs 1 voor 1 downloaden werkt niet hij blijft gewoon staan
op 0%.

alvast bedankt.
gr
moppie691
 
besturingssysteem is windows 7 en had die fix al geprobeerd gisteren die werkte niet maar bedankt voor het reageren
 
Microsoft raadt de handelingen op deze pagina aan bij weigerachtige updates: http://support.microsoft.com/kb/2509997
De system readyness tool moest voor Windows 7 zijn en dan nog voor de 32 of de 64 bit versie. Jammer dat het hiermee niet gelukt is.
Zelf kan ik nog verzinnen om de opdracht sfc /scannow te geven zodat Windows de beveiligde systeembestanden controleert. Verzeker je ervan dat je een geregistreerde en legale versie van Windows gebruikt. Anders komen er daardoor geen updates. Scan op virussen. Controleer of de schijf of Windows partitie niet vol aan het raken is. Ga dan naar een systeemherstel punt en/of doe een herstelinstallatie van Windows 7. Helpt dit allemaal niet, dan Windows 7 op nieuw installeren maar ga eerst na of de computer zelf niet weigerachtig geworden is met het installeren van grotere programma's. In de logboeken van Windows staat misschien nog iets interessants. In Help staat wel hoe je deze kan raadplegen, kies dan Eigenschappen van de fouten op het moment van de mislukte pogingen. Misschien dat een bepaalde service niet kon openen of niet beschikbaar was. Via Services is dit met instellingen van het starten van die services meestal snel op te lossen. Zorg er voor dat je schijf gedefragmenteerd is, de computer voldoende geheugen heeft, probeer te updaten met de nieuwste versie van de Explorer browser en misschien in veilige modus. Gebruik een register opschoon programma. Het laatste moet je toch eens in de zoveel jaar doen. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan