Windows XP niet volledig geïnstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenemans

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
Berichten
7
Hallo!
Vraag: Ik heb een officiële versie van Windows XP en elke keer als ik mijn pc reboot dan blijft de installatie hangen nadat het befaamde laadscherm met het logo van Windows XP is geweest; het beeld wordt zwart en daarna krijg ik een foutmelding: "Het systeem is niet volledig geïnstalleerd, voer Setup opnieuw uit." Ook is het systeem opeens verschrikkelijk traag terwijl ik een behoorlijk snel systeem heb. Dit krijg ik keer op keer terwijl ik een legitieme versie heb en de HD niet beschadigd is. Ook valt tijdens de installatie de muis uit, het kan niet aan de muis liggen want ik heb er verscheidene geprobeerd en die vielen ook allemaal uit. Ook de USB ingang heb ik getest want het is alleen bij de muis.
Herken je dit of heb je een oplossing? Laat dan een berichtje achter!

Dank!
~Koen
 
WELKOM OP HELPMIJ

ik heb dit gevonden zou je eens kunnen proberen

Opstarten van de XP-SP2/3 CD, kiezen voor R(epareren), de herstelconsole gebruiken (http://support.microsoft.com/kb/307654/nl , scroll naar: de herstelconsole gebruiken).

Trommel achter de prompt: chkdsk /r en klik op enter.

Als dit proces klaar is trommel je: fixboot weer: enter.

Dan: exit

Je PC zal nu weer normaal opstarten
 
Bedankt voor de snelle reactie maar ik heb de Windows Reboot ingebouwd in de HD als een optie. Het is een pc van HP dus ik heb er geen speciale CD bij gekregen. Andere opties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan