WinDVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

DronkenMaster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
Berichten
3
als ik mij pc opstart komt altijd winDVD tervoorschijn en ik druk dan op annuleren en blijft maar komen.
hij zoekt het bestandje WinDVD.msi maar ik zal zo graag zo snel moggelijk af van dit gebeuren want het is echt irritant en duikt over op.

zal ook zeer op prijs stellen als het eraf is dus groeten DronkenMaster
 
Ik ga er vanuit dat deinstalleren niet (meer) lukt of dat je dat al gedaan hebt maar dat er in het register nog wat restjes winDVD zitten.

Je zou via msconfig winDVD bij de opstartitems kunnen uitvinken, ben je in ieder geval van die popups bij opstarten af.

Succes d'rmee
 
Ik heb hetzelfde probleem. Niet alleen bij het opstarten, maar ook om de zoveel minuten. De Windows Installer blijft maar opduiken om WinDVD te installeren. Ik heb het register al helemaal doorzocht, en ontdaan van alles wat maar met Intervideo en Win DVD te maken heeft, maar het probleem blijft.
Via msconfig gekeken, maar daar staat ook niets van WinDVD.

Ook heb ik geprobeerd WinDVD opnieuw te installeren, maar dat lukt niet, daar krijg ik een foutboodschap :mad::mad:

Ik word onderhand een beetje gek..... kan iemand me helpen??????

Alvast bedankt,
Kees
 
Hoi,

er moeten toch nog resten van het programma aan wezig zijn.
Probeer het eens met CCleaner
Anders met het krachtiger jv16 PowerTools (shareware)

Grtz.
 
Beste Kijkers,
Stop het opstarten van "ISUSMP.EXE" in MSCONFIG als je MSCONFIG intoetst bij Start Uitvoeren. Dus gewoon het afvinkje daar weghalen. Druk dan op Ctr Alt Del en stop het proces ISUSMP.EXE. Je kunt dan het programma installeren maar als het vraagt om een update te mogen downloaden of die opties heeft dan kies je steeds Niet of Nee. Als je wilt deinstalleren, dan doe je weer Ctr Alt Del en stop je het proces ISUSMP.EXE vervolgens kan in Configuratiescherm Software het programma worden weggehaald. Na herstarten moet het goed zijn.

Met dank aan: forums.microsoft.com
 
DANK U DANK U :thumb:

Het progje JV16 Power Tools is geweldig.

Het bestand ISUSMP.EXE heb ik niet kunnen vinden, wel ISUSPM.EXE, ik neem aan dat het daar om ging.

In ieder geval heel erg bedankt!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan