Word 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst eens zo'n pagina afdrukken (of afdrukvoorbeeld bekijken) om te zien of dit een (Word-)weergave'probleem' is of dat het echt in het document zelf zit.
De twee driehoekjes lijken namelijk meer op "geleiders"/hulplijntjes in Word dan echt een onderdeel van het document...

Tijs.
 
Het staat er niet bij als ik naar afdrukken ga, maar eerst stond het er ook niet als ik aan het typen was in het document zelf, is er een manier om het weer weg te halen??

Fleur
 
Tsja, wij weten niet wat er in die header en footer staat (plaatje, tekst, tabel, ...)

Kun je zo'n document voor ons openen in Word en daarna:
a. Alle gewone tekst weghalen
b. De header en footer leegmaken
c. Controleren of (na a. en b.) bij jou nog steeds die rechthoeken te zien zijn?
d. Dit document dan opslaan onder een nieuwe bestandsnaam (dus niet jouw eigen versie overschrijven) en díe nieuwe variant uploaden als bijlage bij je volgende bericht.

Tijs.
 
Dat is niet wat ik vroeg in mijn vorige post.

Tijs.
 
a. Alle gewone tekst weghalen > gedaan
b. De header en footer leegmaken > stond niks
c. Controleren of (na a. en b.) bij jou nog steeds die rechthoeken te zien zijn? > zijn er nog
d. Dit document dan opslaan onder een nieuwe bestandsnaam (dus niet jouw eigen versie overschrijven) en díe nieuwe variant uploaden als bijlage bij je volgende bericht. > gedaan

Hoe moet ik hier een bestand bijvoegen? Ik kan het mailen als je wil..
 
Begin een nieuw bericht.
Klik op "Ga geavanceerd".
Via het "paperclip" icoontje kun je dan bijlagen bijvoegen. [groene "+ Toevoegen" knopje gebruiken, klikken op Bladeren, document aanklikken en op Openen klikken, op Uploaden klikken, knop Gereed klikken.]

Tijs.
 
Nog niet kunnen reproduceren, ik kijk dit weekend nog een keer. Mogelijk heeft iemand anders ondertussen een idee over je probleem.

Tijs.
 
Het zijn markeringstekens tekens. Je kunt ze uitzetten in de Opties.
 
En waar staat het in de opties? Heb Engelse versie, heb het paar keer geprobeerd te vinden.. Zie niks.
 
In de NL versie:
Bestand -> Opties -> Geavanceerd
Is de 7de optie/vinkje van boven in de sectie "Documentinhoud weergeven", die Bijsnijdmarkeringen heet.

Bijsnijdmarkeringen zouden in de ENG versie "Crop marks" kunnen heten, bijv.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan