word afdrukweergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Hallo,
een vreemd word 2003 probleempje. Normaal werk ik in de afdrukweergave (beeld-afdrukweergave). Dan zag ik aan de bovenkant van de pagina netjes de 2,5 cm brede margerand zoals je die ook links, recht en onder aan de pagina kunt zien. Nu is het ineens zo dat ik de cursor direct onder de liniaal zie staan (zie bijlage). Normaal kon je altijd nog naar boven scrollen zodat je de 2,5 cm witte ruimte ook zag. Ik weet dat het geen extra functionaliteit heeft, maar ik vind het gewoon heel irritant dat dit ineens is. Ik heb normal.dot al weggegooid, ik heb de software al hersteld, maar dat mocht niet helpen. Wie herkent dit probleem en wie kan me er vanaf helpen.
thanks
 
Aan de linkerzijde zit een balk,die is ook in beeld op je bijlage.
Hier kun je omlaag en zal ook je cursor omlaag gaan.
Bij instellingen kun je dit definitief vastzetten naar je voorkeur.
Terug naar default zou het ook moeten doen.
 
dat is het vreemde.. alles staat netjes op 2,5 cm.. En ik kan niet aan de liniaal schuiven.. Dat is juist het gekke.. Die begint al bij 2,5 cm en is niet naar de 0 te verschuiven..
En hoe ga ik terug naar default?
 
hoog blond gehalte van mezelf?
ik heb office 2003 erafgegooid en opnieuw geinstalleerd.. Probleem was er nog steeds.. Toen ging ik me bedenken dat het toch iets anders moest zijn.. Dus ik ben wat met mijn muis heen en weer gaan klikken en kwam toen onder de horizontale liniaal terecht. Daar kwam ineens een figuurtje (spaties verbergen) te staan. Toen ik daar op klitje kwam de verticale liniaal terug en kreeg ik weer netjes de 2,5 cm witte ruimte te zien!
DaanM: bedankt
overige meedenkers: ook bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan