Word-art

Status
Niet open voor verdere reacties.

profpc

Verenigingslid
Lid geworden
23 dec 2003
Berichten
3.493
Hallo,

Misschien een domme vraag, maar hoe laat je in word-art de tekst van bv. rood naar paars overlopen??
 
tekst maken.
tekst aanklikken met recht (word art opmaken)
kleuren en lijnen aanklikken
dan kleuren aanklikken en dan opvul effecten aanklikken en dan de kleuren selecteren.
 
Geplaatst door robbie32
tekst maken.
tekst aanklikken met recht (word art opmaken)
kleuren en lijnen aanklikken
dan kleuren aanklikken en dan opvul effecten aanklikken en dan de kleuren selecteren.


Ik heb dat even geprobeerd maar bij mij werkt dat dus niet :(
 
Geplaatst door robbie32
tekst maken.
tekst aanklikken met recht (word art opmaken)
kleuren en lijnen aanklikken
dan kleuren aanklikken en dan opvul effecten aanklikken en dan de kleuren selecteren.

Dat lukt bij mij niet...Als ik op rechts druk dan krijg ik gewoon kopieren en plakken enz.
 
Precies wat Raymond zegt. Ik heb versie 2.0
 
Versie 2? ik neem aan dat dat word 2000 is?
En als je het item selecteerd wat je wilt aanpassen dan krijg je er wel van die blokjes omheen te staan met een geel blokje waar je de draaiing mee kan instellen?
 
Geplaatst door robbie32
Versie 2? ik neem aan dat dat word 2000 is?
En als je het item selecteerd wat je wilt aanpassen dan krijg je er wel van die blokjes omheen te staan met een geel blokje waar je de draaiing mee kan instellen?

Dat klopt allemaal
 
dan is het voor mij net zo'n raadsel als voor jullie.
Ik zou het zo even niet weten.
Misschien proberen om word even opnieuw te installeren (en dan met alle optie's die mogelijk zijn)
 
Wel raar, bij mij als je en Word-art invoegt krijg ik automatisch een paneeltje waar je de opties kan veranderen. Dan klik ik op Word-art opmaken en dan bij kleur opvuleffecten en dat kies je overlopen.

Als je dat paneeltje niet krijgt, raad ik je aan om Word opnieuw te installeren.
 
Geplaatst door T._de_vries
Wel raar, bij mij als je en Word-art invoegt krijg ik automatisch een paneeltje waar je de opties kan veranderen. Dan klik ik op Word-art opmaken en dan bij kleur opvuleffecten en dat kies je overlopen.

Als je dat paneeltje niet krijgt, raad ik je aan om Word opnieuw te installeren.

Ik heb word opnieuw geinstaleerd en hij doet het nu!! :thumb: Alleen zie ik niet overlopen staan..
Waar staat dat??
 
Zeg maar als je dat ding hebt gemaakt, krijg je dus dat menutje en kies dan Wordart opmaken. Als je dat hebt gedaan zie je ergens in dat menutje opvullen staan, kies daar dan bij dat zwarte pijltje zodat je een kleur kan kiezen (je moet nog GEEN kleur kiezen!) dan staat er onder die kleuren ook opvuleffecten. Klik daar op en voor derest spreekt dan voor zich.

Sorry dat ik het de vorige keer niet helemaal goed had uitgelegd, maar ik denk dat je er nu wel uitkomt.

Suc6,
Greetz,
Timothy
 
Ja ik begrijp het nu. Dank je wel voor je uitleg.. :) :thumb:

Groet profpc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan