Word document opslaan als .pdf of .doc

Status
Niet open voor verdere reacties.

lojo

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
7
Goedenavond iedereen!

Ik had een vraagje, ik moet voor een sollicitatie mijn CV en sollicitatiebrief versturen alleen dat moet wel als .pdf of .doc bestand gebeuren.

Laat ik precies die 2 opties niet kunnen vinden als ik mijn document opsla onder "opslaan als"

Weet iemand toevallig hoe dit wel kan? Anders kan ik mijn word documenten namelijk niet uploaden bij de desbetreffende vacature.

Ik gebruik de versie 6.2 Build 9200 op windows 8. Hoop dat ik jullie genoeg geiinformeerd heb en bedankt voor de moeite alvast!

Mvg lojo
 
Wat bedoel je met versie 6.2 Build 9200? Dat is je Windows versie. Welke versie van Office gebruik je? 2000? 2003? 2007? 2010? 2013?
 
Laatst bewerkt:
Heb je het rijtje gezien dat ik plaatste? Dat zijn de Office versies voor Windows en daar staat 2012 niet bij.
 
Joh? Mooi verhaal is dat, ik klikte in Word op "Over Wordpad" daar kreeg ik de volgende info te zien :

Microsoft Windows
Versie 6.2 (Build 9200)
2012 Microsoft coorporation
 
Je hebt het dus niet over Microsoft Word, wat een onderdeel van de Office suite is maar over Wordpad. Dat is heel wat anders dan Word en kun je geen DOC of PDF mee maken.
 
Pfoe lekker is dat zeg, op geen enkel mogelijke manier?

En via kladblok?
 
Opeps EXCUUS ga nu mijn comment wissen edmoor dacht ik dat jij OFF-line was :eek: heb mijn bril niet gebruikt :eek:

ScreenShot009.jpg <<--Maar moet je ook PDF reader in je PC hebben !
 
Laatst bewerkt:
Niet OFF, maar helemaal ON ook niet volgens sommigen ;)
 
Pfoe lekker is dat zeg, op geen enkel mogelijke manier?

En via kladblok?

Nee, dat gaat niet.
De enige manier is Office kopen maar dat zul je niet willen. Wat je wel kunt doen is Open Office gebruiken.
https://www.openoffice.org/nl/product/

Daarin zit het product Writer wat de tegenhanger zou moeten zijn van Microsoft Word en kun je wel DOC documenten aanmaken. Daar heb ik zelf echter geen ervaring mee.

Een mogelijkheid om wel met Wordpad te blijven werken en daarmee uiteindelijk een PDF te maken is een zgn. PDF printer. Dat is gratis en werkt prima:
http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php
 
Laatst bewerkt:
Snap ik, maakte ook maar een geintje :p

:D:thumb:
inu2vl.gif
 
Hartelijk bedankt edmoor! Het is gelukt, echt top bedankt voor je hulp.
 
Graag gedaan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan