Word reageert traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Als ik een Word 2007 document opsla, duurt het plm. 3 seconden voordat het document weer reageert. Is daar wat aan te verhelpen?
 
Goedemorgen Peter

Is het dan 3 sec. lang ?? ....heh heb ik zelf nooit opgelet dus :( en deze boven tip van nielsprog, vind ik super en veelbelovend :thumb:

Toch en evt. mocht niet ( toevallig dus ! ) kunnen helpen probeer maar even via Verkenner dat doen : => kijk plaatje onder !

Eenmaal klikken.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het betreft niet het Openen van Word, gaat prima.

Nadat ik een document heb opgeslagen bevriest Word 2-3 seconden, voordat ik weer verder kan.
 
Na dit intermezzo weer naar je vraag :). Hoe groot is je document? En heb je het ook met andere documenten (van gelijke grootte)?
 
Draai je Word op een standalone computer of op een netwerk? Als het een netwerk is, heb je dan verschil in tijd tussen lokaal opslaan of op het netwerk? En heb je de Normal.dot al een keer verwijderd? Zal misschien niet kunnen als je in een bedrijfsnetwerk zit trouwens, maar proberen kun je het altijd :). Ik zou overigens de Normal.dot niet verwijderen maar hernoemen en op een andere plek neerzetten, voor het geval je macro's het opgeslagen. Die ben je anders kwijt.
 
Kun je nagaan wanneer het probleem zich begon voor te doen? En kun je dat moment koppelen aan een update van bijvoorbeeld je Windows omgeving?
 
Vanaf dat ik Office 2007 heb geherinstalleerd, denk ik, 2 weken geleden.
 
Was er een reden om 2007 opnieuw te installeren? Zijn er (standaard)paden of instellingen veranderd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan