word2010 -> works -> word2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik maak veel documenten met word2010 en gebruik daarbij veel de optie controleren. in de marge staan allemaal prive aantekeningen bij de tekst. op advies van anderen heb ik de teksten, alvorens ze te versturen, omgezet in een works-document. dan worden de ballonnen niet zichtbaar. de ontvanger werkt met word2003 en zegt geen worksdocumenten te kunnen of willen openen. dus die heeft niks aan wat ik toestuur. hoe kan ik ervoor zorgen dat de ontvanger toch iets leesbaars krijgt, zonder die ballonnen. ik probeerde ook pdf maar daarmee kreeg ik de ballonnen niet definitief onzichtbaar.
wie helpt?

de ontvanger, zo hoorde ik, heeft geen works op zijn pc geinstalleerd. dus langs die weg werkt het niet. kan ik wel een 'kale' pdf maken, dus een waarin de ballonnen weg zijn?
 
Laatst bewerkt:
En als u het document nu "opslaat als" Word2000 i.p.v. Word2010 formaat? Zou dat het probleem oplossen? In Word2000 bestond volgens mij die "ballon"optie met aantekeningen niet dus zouden ze daar moeten verdwijnen en de ontvanger kan ze zonder probleem openen in Word2003.
 
dat vind ik een hele slimme suggestie :thumb:. ik zie echter dat er geen 2003 word is in keuzemenu, wel 97-2003. weet jij hoe het zit met de ballonnen in 2003?
groet
 
dat vind ik een hele slimme suggestie :thumb:. ik zie echter dat er geen 2003 word is in keuzemenu, wel 97-2003. weet jij hoe het zit met de ballonnen in 2003?
groet

Ik zou gewoon die 97-2003 versie proberen en kijken wat dat oplevert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan