Opgelost Wordpress website layout eruit

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Lid geworden
20 mrt 2024
Berichten
26
Ik heb sinds kort beetje zitten spelen met mijn website, ik probeerde een beetje kennis op te doen met wordpress. De site is een gemaakt door iemand anders maar daar was ik op gegeven moment niet tevreden meer mee, dus ben ik het zelf maar gaan doen. Sinds een paar dagen heb ik wat gedeactiveerd of iets gewist waardoor me website niet meer goed zichtbaar is.

Mijn landingspagina www.taxitristars.nl doet het niet zoals het hoort. Dus de homepagina is zonder de layout. Als je klikt op reserveren, dus de pagina om te reserveren en de rest werkt die wel naar behoren. Tevens durf ik ook niet de updates uit te voeren omdat ik nog niet weet hoe ik een goede back up maak.

Ik gebruik elementor pro. Kan iemand mij helpen hierbij?

Bijgaand de andere plugins
 

Bijlagen

  • helpmij.jpg
    helpmij.jpg
    269,9 KB · Weergaven: 4
Probleem is opgelost? Want ik zie gewoon een fatsoenlijke layout.

Verder kan je prima vanuit het Dashboard een backup draaien. Add-ons hebben er niks mee te maken, en die wil je niet backuppen. Enkel de lijst van add-ons die je gebruikt.
 
hallo aar, ik ben net op elemetor gegaan en zie in eens een goede layout. Heb jij misschien enig idee hoe het komt dat als ik na het bewerken soms me layout kwijt ben???
 
Of je die kwijt was, dat weet ik niet. Misschien waren er enkele koppelingen even verkeerd, of zat er een cache in de weg. Ik heb niet gezien wat er precies gebeurde, dus oordelen is wel erg lastig.

Maar zelf ontwikkel ik altijd sites op een test-locatie.
 
De CSS-stylesheet wordt niet gevonden. Ik heb het idee dat je ergens een cache moet 'purgen' of verwijderen. Of een fatsoenlijke cache add-on moet zoeken.
 
Dat is inderdaad een caching-systeem. Disable die en kijk eens wat er gebeurt.
Dan weet je of die de schuldige is. Misschien moet je dat systeem dan even beter instellen.
 
Yes, Aar ik denk dat ik na het deactiveren van WP Rocket de layout weer terug is. Maar ik nu in de toekomst rustig me webiste updaten en bewerken zonder WP rocket is een noodzakelijke addon?
 
WP Rocket is wel een veel gebruikte add-on om je site te versnellen. maar blijkbaar kan die niet goed omgaan met andere plugins?
 
W3 Total Cache schijnt ook een goede caching-addon te zijn.
 
Beste Aar,

Ik heb W3 nu geactiveerd en me site werkt zeker naar behoren. Ik heb nog een vraag over een addon genaamd All in one Seo. Raad je me aan om een nieuwe topic hierover te openen of kan dat ook hier?
 
Het ligt aan de vraag, als het afwijkend is dan wat je topicstart beschrijft, verdient dit een ander topic.
 
Je kan dit zelf als opgelost markeren, daarna zakt het wel naar onderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan