Zapier welke formulier app?

Lid geworden
20 mrt 2024
Berichten
26
Hallo,

Ik probeer een mooie formulier te maken die goed overweg kan met Zapier zodat ik de gegevens van de formulier direct in mijn google agenda krijg.
Grootste nadeel van alles is dat mijn budget heel laag tot niks is. Iemand enige idee welke plugin het lekkerst werkt met zowel Elementor als Zapier??
 
Tja, soms is het toch handig om te investeren. Die kosten kan je vast wel terug verdienen.
Niemand werkt gratis. Dus je hebt de keuze om te klooien met twee of meerdere plug-ins met de hoop die aan elkaar aansluiten, of je betaalt voor één plug-in die alles doet wat je wilt, of je laat iets custom maken door een ontwikkelaar (hoofdprijs).

En vergeet niet dat een koppeling met Google ook geregeld onderhoud van de maker nodig heeft. Dus ik snap wel dat die er geld voor vraagt. Ik zie dat vaker bij plug-ins die koppelingen met andere socialmedia en sites bieden.
 
Ik heb ervoor gekozen om Zapier nog even achter de hand te houden, ik ben nu bezig met Everestform. Alleen stuit nu erop dat mijn passagiers de mail bij ongewenst krijgen
 
Dan ligt het aan je instellingen van de add-on (gebruik altijd een mailadres die bij je domein hoort), of je SPF/DMARC/DKIM instellingen zijn niet correct.

Kijk eens met https://www.mail-tester.com/ wat het resultaat is van een mail die je naar deze service stuurt vanaf je domein? Kan je de missende punten even delen?
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie Aar, ik heb inmiddels toch voor een andere methode gekozen. misschien in de toekomst ga ik nog wel weer mee verder voor nu bedankt!
 
Welke methode precies?
 
Terug
Bovenaan Onderaan