Goedendag,
Ik probeer al een aantal dagen iets te maken excel, maar ik heb de hoop opgegeven dat ik er zelf uit kom.
In bijgevoegd bestand staan 4 tabbladen:
- Personeel (niet relevant voor deze vraag)
- Afleveringen (niet relevant voor deze vraag)
- Uitleveringen
- 23-08-21
Wat ik graag wil bereiken is zodra op het tabblad "Uitleveringen" de datum 23-08-21 word ingevuld de hele rij ook verschijnt in het tabblad "23-08-21".
Nu heb ik een aantal dingen geprobeerd met ALS en INDEX, maar ik ben hier niet zo in thuis.
Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?
Misschien een belangrijk punt is dat dit bestand op een SharePoint gebruikt moet kunnen worden door meerdere gebruikers.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Paul Giesbers
(ik heb fictieve namen/telefoonnummers/adressen gebruikt in het voorbeeld)
Ik probeer al een aantal dagen iets te maken excel, maar ik heb de hoop opgegeven dat ik er zelf uit kom.
In bijgevoegd bestand staan 4 tabbladen:
- Personeel (niet relevant voor deze vraag)
- Afleveringen (niet relevant voor deze vraag)
- Uitleveringen
- 23-08-21
Wat ik graag wil bereiken is zodra op het tabblad "Uitleveringen" de datum 23-08-21 word ingevuld de hele rij ook verschijnt in het tabblad "23-08-21".
Nu heb ik een aantal dingen geprobeerd met ALS en INDEX, maar ik ben hier niet zo in thuis.
Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?
Misschien een belangrijk punt is dat dit bestand op een SharePoint gebruikt moet kunnen worden door meerdere gebruikers.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Paul Giesbers
(ik heb fictieve namen/telefoonnummers/adressen gebruikt in het voorbeeld)
Bijlagen
Laatst bewerkt: