• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zin met meerdere formules

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bolletje29

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2019
Berichten
3
Problem solved :)

Mod edit: Topic starter Bolletje29 heeft zijn oorspronkelijke vraag verwijderd. Zie reactie 6 voor de vraag.

Volgens mij was dit de vraag:

Goedemiddag,

Ik ben bezig met het maken van een template t.b.v. mijn facturatie.
Nu zou ik graag meerdere formules in 1 zin plaatsen waardoor automatisch het bedrag, vervaldatum en het factuurnummer worden ingevuld.

Voorbeeld van de zin:

"Gelieve het bedrag van €(Cel E21) over te maken voor datum (Cel E15) op rekeningnummer *** t.n.v. *** o.v.v. factuurnummer (Cel E12)."

Kan iemand mij helpen aan de formule die bovenstaand kan genereren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Even een klein begin van de formule.
HTML:
="Gelieve het bedrag van "&"€"&E21&" over te maken voor datum"

Mvg
Peter
 
Komt iets meer bij kijken.
Code:
="Gelieve het bedrag van € "&tekst(E21;"0,00")&" over te maken voor datum "&TEKST(E15;"dd-mm-jjjj")&" op rekeningnummer *** t.n.v. *** o.v.v. factuurnummer: "&E12&"."
 
Laatst bewerkt:
Ik zie je reactie helaas nu pas.. had me een paar uur puzzelwerk kunnen schelen haha.
Toch bedankt! Ik sla hem voor de zekerheid op :)
 
Da's handig. Wie weet nu wat de vraag was? Hoe denk je dat de zoekfunctie hier mee om kan gaan?
 
De zoekfunctie heeft genoeg aan de titel: ik wilde weten hoe ik in 1 zin meerdere formules kwijt kon. En het antwoord met mijn zin + de formules staat perfect in de reactie van HSV :)
 
@ Bolletje29: Wat is dit voor onzin om je oorspronkelijke vraag te verwijderen. Je zal begrijpen dat de topic nu "stuk" is. Andere mensen met hetzelfde probleem komen hier geen wijs meer uit.

Geprobeerd met de aanwezige info de vraag te herstellen.
 
Laatst bewerkt:
Vraag maar even gesloten zodat de vraag niet verwijderd kan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan