zit er bij een voeding ook een voedingskabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

banana

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
99
Ik heb een mischien voor vele van jullie een erg stomme vraag. Ik ga de OCS modXtream pro 500 watt (modulair) kopen, maar ik heb mijn oude voeding met voedingskbel en al verkocht. Zit er een voedingskabel bij een nieuwe voeding (ik bedoel een van het stopcontact naar de voeding, niet de modulaire kabels dus want daarvan weet ik dat ze erbij zitten)

alvast dank
 
Jup zo ver ik weet en van alle voedingen die ik heb gekocht zaten die er gewoon bij, is eigenlijk ook logisch, want zonder werkt hij niet. Maar ik zou er gewoon van uit gaan dat hij er bij zit.
 
Ik heb een mischien voor vele van jullie een erg stomme vraag. Ik ga de OCS modXtream pro 500 watt (modulair) kopen, maar ik heb mijn oude voeding met voedingskbel en al verkocht. Zit er een voedingskabel bij een nieuwe voeding (ik bedoel een van het stopcontact naar de voeding, niet de modulaire kabels dus want daarvan weet ik dat ze erbij zitten)

alvast dank

als het goed is wel :D

veel plezier der mee;)
 
Hallo,
meestal zit deze wel bij de voeding. Anders kunt u er voor een paar euro een kopen bij de computerzaak.

Mvg. Redmer
 
Ja dat dacht ik zelf ook al maar toen ik dit "unboxing' s" filmpje van mijn toekomstige voeding ging kijken op youtube zag ik er geen een uit komen.

http://www.youtube.com/watch?v=g5AP_XXImI0

En ik dacht ik laat het niet gebeuren dat ik dan me voeding heb en me pc dan niet aan kan omdat ik de voedingskabel niet heb.

maar dank voor de snelle reacties
 
Ja dat dacht ik zelf ook al maar toen ik dit "unboxing' s" filmpje van mijn toekomstige voeding ging kijken op youtube zag ik er geen een uit komen.

http://www.youtube.com/watch?v=g5AP_XXImI0

En ik dacht ik laat het niet gebeuren dat ik dan me voeding heb en me pc dan niet aan kan omdat ik de voedingskabel niet heb.

maar dank voor de snelle reacties


ik denk dat ie in dat tasje zit die er bij zit ( k durf het niet te zeggen )
ik zal nag ff voor je kijken

en ga je heb op internet bestellen of inde winkel halen

als je hem in de winkel haald kan je daar nartuurlijk ook ff vragen of die er bij zit
 
Laatst bewerkt:
oke ik ben ff de 1ste pagina van google afgesurfd met deze zoek term : OCZ ModXStream-Pro 500W PSU

maar ik kan daar nergens zoon kabel zien mieschien moet je tog maar even langs de winkel om te vragen


k wil er wel ff bij vermelden dat je een mooie voeding hebt voor weinig geld goed gedaan :D
 
Die voeding is in de aanbieding bij alternate, en bij de rest van de voedingen staat ook niet dat die kabel er niet bij zit en mijn laatste voeding heb ik ook bij alternate en daar zat die kabel dus gewoon bij dus volgens mij geen moet je nergens over zorgen maken:D;)
 
Bij elke voeding zit gewoon een kabel om de voeding aan te sluiten op het stopcontact.
 
Die voeding is in de aanbieding bij alternate, en bij de rest van de voedingen staat ook niet dat die kabel er niet bij zit en mijn laatste voeding heb ik ook bij alternate en daar zat die kabel dus gewoon bij dus volgens mij geen moet je nergens over zorgen maken:D;)

ja weet ik, daar koop ik hem ook. Erg goede prijs 59,-
Ik heb nu nog een Cooler Master real power 550 watt maar die is niet modulair en ik hou graag van een opgeruimde kast :rolleyes:. Voor mijn 8800gt is hij ook nog ruim voldoende ook al ga ik er 50 watt op achteruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan