zoek driver voor Intel 8280 1GB ICH7

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
973
Na een crash van mijn Windows XP zijn er drivers verdwenen. Ik heb nu geen geluid. Mijn ethernetkaart is Intel 8280 1GB ICH7. Mijn moederbord is Asus P5KPL-AM EPU. Als ik de type-aanduiding op de sites van Intel en Asus intik, krijg ik de melding 'onbekend'. Heb een driver die er op leek van de Intel site geinstalleerd, maar die werkt niet. Op andere zg free download sites moet je eerst je hele doopzeel invullen en aan het einde van de procedure blijkt dan dat je toch moet betalen. Ik heb alle grote namen uitgeprobeerd. Wie weet waar ik die driver vandaan kan halen?
(de kaart zelf is ok, want met (dual boot) ubuntu werkt hij perfect. Hoe verwijder ik trouwens die foute driver?)
 
Bedankt voor de hulp. Via de Asus-link was het snel geregeld. Een kleinigheidje: de volumeregelaar op mijn toetsenbord reageert na de installatie niet meer. Is dat nog op te lossen? Vreemd trouwens dat Windows die driver niet zelf via internet kon vinden. Het is toch een gangbare kaart. En dat geldt ook voor alle andere drivers die ik kwijt was.
 
Na de installatie?
Hmm... dat zou ik niet weten.
Ervoor, dan is het knopje kapot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan