• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoeken naar onbekende tekst VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

TL62

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2005
Berichten
19
Hoi,

Ik zit met het volgende:
Ik heb een excellsheet met daarin iedere keer verschillende gegevens.
Deze zijn per blok gesorteerd met kolom namen. nu wil ik van ieder blok een csv file maken die voldoet aan de eisen dat een leeg veld ,, aangeeft een nummeriek veld wordt weergegeven als ,00000, en een alfanumeriek veld als ,"text",
Ik ben wel al zover dat ik het eerste blok kan laten exporteren alleen moet dat dan in een vaste volgorde.

ben nog niet aan de headers toegekomen.

heb 1 xls'n bijgevoegd als voorbeeld een met een sheet zonder headers en een met de headers (uitwerking)zoals ik het wil gaan verwerken.

wie oh wie kan me op weg helpen met het selecteren en laten zoeken op int en char

in het voorbeeld heb ik omschreven wat de bedoeling is.

TIA

Fred
 

Bijlagen

  • voorbeeld1.xls
    67,5 KB · Weergaven: 35
Is voor mij geen duidelijke vraag.
 
Is voor mij geen duidelijke vraag.

De vraagstelling in het bericht niet? of de vraag zoals ik hem heb laten zien in het voorbeel xls bestand? Heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen door middel van die combinatie...

De bedoeling is dus dat ik in het voorbeeld aan het eind 3 csv files heb, die bestaan uit de gegevens zoals die zichtbaar zijn in het voorbeeld bestand.
dus 1x clmfpa.csv 1x clmfpps.csv etc etc.
die bestanden moeten dus gevuld zijn met de data die staat onder de regel mutatiedatum.

Hoop dat dit het een beetje verduidelijkt.

Mvg Fred
 
tekst selecteren

Wie oh wie weet hier iets over

Of is er niemand die mij in de richting kan helpen???

Mvg Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan