Zolid Webcam en Windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helgahhh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
3
Hallo,
Enkele maanden geleden kocht ik een nieuwe pc.Een Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz Geheugen RAM 3,00 GB 32-bits besturingssysteem met Windows Vista Home Premium.
Mijn webcam : Zolid 1.3 MP WEBCAM die het op mijn oude computer met windows XP perfect deed, doet het nu niet meer. Ik heb met de bijgeleverde CD hem proberen te installeren maar het lukt niet. Zowel de computer als de webcam heb ik in de aldi gekocht.
Heeft iemand een oplossing?
Groeten
Helga
 
Laatst bewerkt:
ook hulp nodig

Hey hello!

Ik zit met een probleempje. heb net bij de Aldi een webcam gekocht. Dit is de Zolid magnetische 2.0 megapixel webcam. Deze is nu geïnstalleerd, heb beeld en geluid (er zit meteen een microfoontje bij), maar de beelden van de webcam lopen steeds vast (ik sta ineens stil iedere keer en dit blijft zo totdat ik het weer opnieuw opstart endan na paar seconden gebeurt dit weer. Verder schijn ik erg slecht te verstaan te zijn.

Hebben jullie tips???

Alvast bedankt!

Groetjes!!!

Anika
 
zolid webcam

Kan je niet helpen, ik heb inmiddels zelf een andere webcam gekocht
Groetjes
 
ik heb de zolid magnetische 2.0 MP webcam ik kan mezelf wel zien maar hoe moet je hem op messenger zetten???
 
Deze webcam gebruik ik probleemloos op Windows 7 met de driver Vimicro USB2.0 PC Camera(VC0323), die vind je vlotjes via Google of zo... Succes!
 
Welkom demanbruno,

Na je tip sluit ik het topic aangezien deze uit 2008 is. In onze voorwaarden staat dat het niet is toegestaan topics omhoog te halen ouder dan 3 maanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan