Unlocken met T-Mobile lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinus

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
673
Ik heb bij T-Mobile een product en een SIM unlockcode gekregen maar ik krijg op geen één manier om die code zo in te voeren zodat die unlockt.

Handleiding volgens T-Mobile :

1 .Plaats een SIM-Kaart van een andere provider (KPN) in het toestel .
2.Zet uw toestel aan
3.Toets de princode in van desbetreffende SIM-Kaart
4.U krijgt de melding Simkaart niet geaccepteerd


Hier krijg ik een melding SIM niet geldig .
5.Druk op de toets met #
Ook hier te zien SIM niet geldig .
6. Druk daarna drie keer op de toets met *+
Ook hier weer SIM niet geldig
7.De letter de P verschijnt op uw beeldscherm.
Ook dit zie ik helemaal niet

En zo kan ik nog wel doorgaan .
Maar wat doe ik nou fout ?

Iemand hier een oplossing voor ?
Het gaat om een Nokia 3410 als dat nog wat mag uitmaken.
 
Wat een vreemde manier zeg. Als ik mijn toestellen unlock moet ik juist werken met de simkaart eruit.
 
Op deze manier zou het moeten werken:

Verwijder de SIM-kaart uit het toestel.
Zet het toestel aan (zonder SIM-kaart in het toestel).
Voer CODE in: #pw+0000000000+1#


Om '+' in te voeren druk u 2x op '*' (snel na elkaar).
Om 'p' in te voeren druk u 3x op '*' (snel na elkaar).
Om 'w' in te voeren druk u 4x op '*' (snel na elkaar).


Ik heb de code uiteraard vervangen door allemaal nullen.

Dus om de p te krijgen moet je 3 x op * klikken bijvoorbeeld. Als je te lang wacht, moet je weer overnieuw beginnen.
 
Nog eens een keer volgens de handleiding de product-unlock code ingevoerd .
Dan zie ik : telefoon was niet beperkt betekent dan dat wel nu goed is?

Maar zodra ik de SIM unlock code invoer met dezelfde procedure zegt ie :Niet toegestaan .

Ook hetzelfde gedaan wat je hebt gezegd maar ook zonder resultaat.
Bij beide methodes zie ik ook geen verschil met invoeren.

Het lijkt wel of die nu permanent is geblokkeerd maar ik heb toch echt de goede codes ingevoerd.
 
Telefoon was niet beperkt betekent dat hij al simlockvrij is.

Heb je het al geprobeerd met een simkaart van een andere provider?
 
Even voor duidelijkheid ik heb 2 codes gekregen .
Een product en een sim unlock code .
Bij de product code geef hij aan {Telefoon was niet beperkt}
Als ik nu de SIM unlock code invoer zegt hij niet toegestaan .


Doe ik de kaart erin zegt hij nog steeds SIM niet geldig .
Dat is uiteraard met een ander provider .In dit geval KPN .
 
Laatst bewerkt:
Het is wel zo dat als je 3x het verkeerd hebt gedaan, dat je geblokkeerd bent om het via een code te doen.

Daarna kun je alleen nog met een datakabel unlocken.

Ik weet niet of dit het geval is bij jou.

En je krijgt ook letterlijk de p en de w te zien door een aantal keer op * te drukken?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben daar nu ook bang voor.
Het is volgens de handleiding 5 keer .

Wat nu te doen?
Moet ik daarvoor T-Mobile bellen .
Waar kan ik dat het beste vragen?
 
Als jij die code van T-mobile hebt gekregen, dan zou ik inderdaad hun eerst even bellen hoe of wat.

Maar als hij geblockt is kun je hem niet meer met code's unlocken, maar wel nog met een datakabel in de "winkel".

Ik zag op een site dat hij inderdaad na 5x geblokkeerd wordt, en niet na 3x.

Als je zelf gaat experimenteren via illegale sites, dan heb je kans dat je garantie ook vervalt om het op de legale manier te mogen doen.;)
 
Ik heb dit nog voor je gevonden

Mobile Netherlands BV
t.a.v. Klantenadministratie
Antwoordnummer 17204
2501 VH Den Haag
Voor meer infomatie, bel 0900-0236 (€ 0.25 per minuut)
 
Ik heb na een aanschaf wel eens ander een SIM kaart van hun (T_Mobile gekregen omdat de eerste niet goed was maar dat heeft er toch niks mee te maken .
Via een illegale manier doen zal ik inderdaad niet doen omdat ik alles heb gekregen.

Dat doe ik wel een ander keer daarvoor heb ik nu geen tijd voor.

Tot zover bedankt voor de moeite .
 
Die andere kaart kan er inderdaad niets mee te maken hebben, omdat hij andere kaarten van T-mobile wel zal accepteren. Alleen simkaarten van een andere provider accepteert hij nu niet.

Ik ben benieuwd wat T-mobile zegt. Succes!:)
 
T-Mobile op het Unlock Telefoon Nummer:070-3056007 gebeld.
Daar hetzelfde gedaan wat hier al eerder is besproken .
Ze denkt nu ook dat me telefoon permanent is geblokkeerd .
En ze zegt dat ik daarvoor naar een Nokia Service Punt moet gaan .

Dat heb ik nog niet gedaan maar ze zullen daar toch niet teveel voor rekenen .
 
Wel heel raar. En de kosten zijn voor eigen rekening? Terwijl je exact hebt gedaan wat er stond? Of zou hij al geblokkeerd zijn geweest?

Ik hoor wel hoe het afloopt. Met een datakabel (zoals ik al eerder vermelde) kun je hem wel gewoon nog unlocken als het goed is, ook als je telefoon geblokkeerd is omdat je zeg maar 5x verkeerd hebt gedaan.

Heb je niet zo'n winkel in de buurt?
 
Wat een ellende. Bij een T Mobile Shop geweest .Daar word je gewoon afgescheept met een kul verhaal dat deze telefoon helemaal niet te unlocken is.
Ook naar een Nokia winkel die kan ook niks voor me doen.
Probeer het nog bij een andere Nokia winkel anders ga ik een klacht bij de opta indienen .
Want dit kan natuurlijk niet .
 
Niet te unlocken????

Ik heb zelf 2 Nokia's 3410 ge-unlocked.

Als je echt niet verder komt, dan wil ik je wel een code geven als je mij je emei stuurt. Maar dat is als al het andere niet lukt natuurlijk.

Ze hebben het daar met een datakabel gedaan????
 
Niet te unlocken????

Ik heb zelf 2 Nokia's 3410 ge-unlocked

Ze zegt dan ook niet dat alle Nokia`s 3410 niet te un-lockenzijn maar die ik bezit wat mis is.
Op de vraag : Met wat moet ik nu .
Wordt gewoon gezegd .Je kan nog met T-Mobile bellen.
Ja , daar schiet je wat mee op of ik dat zelf nog niet door had.

Het unlock telefoonnummer van T_Mobile kon ik niet meer bellen Is maar van 10.00 tot 17.00 ma t/m vrij bereikbaar.

Ook heb ik al een brief gestuurd naar T_Mobile .
Het hele verhaal verteld hoe ik nu tot nu toe ben behandeld en dat de verantwoordelijkheid volgens de Opta bij hun ligt .
Ben benieuwd wat ze daarop nu zeggen.


Verder ben ook niet van plan ook om maar iets te gaan betalen.
Bel voorlopig met een oud mobieltje van een ander provider want ik ben toch niet van plan om bij deze maatschappij nog maar iets te laten verdienen.
 
Laatst bewerkt:
Van T-Mobile kan ik niks meer verwachten .
Het enigste wat ze nu doen is weer voor de 3e keer dezelfde codes toe sturen .
Ja, daar schiet ik wat mee op.:confused:

Het is dus niet oplosbaar. Het enigste wat ik nu nog kan doen is naar iemand zoeken die de permanente blokkering eruit kan halen .
Belachelijk terwijl ik zelf er niks bijzonders eraan heb gedaan.

Daarvoor al ellende met bereik maar nu weet ik het zeker hoe het echt daar gaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb T-mobile ook opgezegd voornamelijk door het bereik. Ik werkte destijds in Bodegraven. zo'n 50 meter bij het pand vandaan kreeg ik ontvangst. Dus op mijn werk had ik totaal geen ontvangst. Ik kon niet bellen of gebeld worden op mijn werk.

Lekker :mad:

Kwam nog bij dat ik soms naar Frankrijk bel en daar kreeg ik weer een aparte rekening van, terwijl ik nog belminuten zat had. Alles boven 2 maanden x de minuten (dus in mijn geval 2 x 75 min) verviel. Ik heb daarmee honderden belminuten weggegooid en kreeg wel een rekening voor buitenland erbij. Hoe krom!!

Leve T-mobile :evil:

Ik heb nu Orange, en betaal alles uit 1 bundel :thumb:

Ik denk dat je nu alleen via een datakabel nog je telefoon kunt unlocken. Kost doorgaans ca 15 euro en op de zwarte markt 10 euro.

Jammer dat ze je bij T-mobile en bij Nokia niet verder konden helpen. :confused:

Ik wel nog wel een poging wagen anders, via die codes van mij. Uiteraard op eigen risico.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan