hoe moet je het gedownloade spel instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Hey ik heb het spel metal gear solid gedownload maar ik weet niet hoe ik het moet instaleren enzo.

in de map cd1 zitten een heleboel bestanden die bestanden zijn allemaal winrar bestanden.De bestanden in de map cd2 zijn ook allemaal winrar bestanden.

Geplaatst door gta san andreas
elk bestand?
Als je met het rar bestand begint of met het 001 bestand, dan wordt de rest als het goed is mee uitgepakt.

Ik pakte 1 van die rar bestanden uit en er kwam een bestand uit dat de comp niet kende.Zo een wit icoon met een vierkant erin.

Ik ga alcohol 120% downloaden.Hoe moet ik dan precies verder.
Ik heb dus 3 mappen.De eerste heet cd 1 en er zitten ongeveer 40 bin/cue bestanden in.In de andere map die cd2 heet is dit ook zo.Dan is er nog 1 map die heet Cracks.Er zitten hier 2 bestanden in(geen bin/cue).

40 bin/cue bestanden.:8-0:
Dan heb je toch iets niet goed gedaan met uitpakken. Per cd moet je 1 Bin en 1 Cue bestand hebben.

Over uitleg van Alcohol120%, vind je een link op die pagina die ik net gaf.
Ik zet hem hier ook wel even neer:

Hoe brand ik een image met Alcohol?>>klik<<

Ik bedoel in bv de map cd1 zitten 40 rar bestanden en ik elk van die rar bestanden zit 1 Bin en 1 Cue bestand.

Heb je die rar bestanden al eens in 1 keer geselecteerd en dan laten uitpakken door Winrar?(per map)

Ik heb nu die winrar bestanden uitgepakt en ik heb nu nog maar 2 files 1 bin bestand en 1 cue bestand.

Trouwens in de map cd1 zaten ook nog 7 andere bestanden.De eerste heette R30 de 2e R31 de 3e R32 enz

Wat moet ik nu doen?

Als het goed is had je allemaal bestanden met R in de exitentie.
R00, R01, R02, enz... t/m R40.

Dat zou kunnen maar die anderen waren allemaal rar files en deze 7 niet.
Maar hoe moet ik nu verder?

Je kunt het proberen, maar ik weet niet of je Bin en Cue nu wel goed is. Die bestanden zijn ook Rar bestanden.

Heb je alle RAR bestanden nog?
Zo ja maak er eens een screenshot van wat er allemaal in die map als RAR staat.(alle bestanden)
Weet je zeker dat de download compleet binnen is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan