Kan Netwerkcontroller en Draadloosnetwerk adapter niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthew1987

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Hallo,

Ik ben Matthew en ik woon in Apeldoorn.
Ik heb vorige week een easynote R1936 van Packard bell gekocht.
Ik heb hun systeem eraf gegooid omdat ik dat allemaal maar niks vond en me backup cd deed het niet .

Ik heb alles opnieuw geinstalleerd zoals beeldscherm, videokaart enz. maar zogauw ik me draadloze netwerk adaptor wil installeren loopt de installatie vast en lukt het dus niet.
Nu heb ik van alles geprobeerd maar het wil niet lukken als ik naar 'Apparaatbeheer' ga zie ik drie stuks hardware waar een uitroepteken voorstaat, dat zijn 'Networkcontroller', 'Onbekend apparaat' (ik denk dat dat me draadloze netwerk adaptor is) en 'PCI Simple communications-controller'.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen om er voor te zorgen dat deze hardware goed gaat functioneren. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Matthew

Dowload eens Everest om te kijken wat voor hardware er in je pc zit.
Je had beter voor de tijd kunnen kijken toen windows reeds geïnstalleerd was door PB wat voor hardware er in de notebook bevond, nu wordt het moeilijk om uit te vinden welke drivers je precies mist want zo te horen zijn het er meerdere.

Je hebt bij de PB ook geen cd met drivers gekregen?

Ja ik weet wel wat voor hardware erin zit maar zogauw ik de software daarvoor wil installeren loopt me computer vast en gaat ie niet door met installeren kvind het maar raar dat dat gebeurt :confused:

bedankt voor je reactie

Heb je eerst ook de gele tekens verwijderd in apparaatbeheer, opnieuw opgestart en daarna -wanneer er nieuwe hardware wordt herkend- de juiste drivers geïnstalleerd?

Nee nog niet gedaan kzal het zo gelijk ff proberen ff kijken of het werkt :-)

Bedankt :)

YO BEDANKT BEDANKT BEDANKT!!!!

Ik 100000 vanalles proberen met software installeren enz. en verwijderen maar nooit gedacht dat het zo simpel zou zijn :) soms moet je gewoon niet teveel nadenken en wat meer op windows vertrouwen ;) nogmaals bedankt!!!

Groeten Matthew

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan