henryy
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jul 2003
ik heb een ander moederbord gemonteerd, voor het eerst in mijn leven. Het lijkt allemaal wel goed te zitten, hoewel het een tegenvaller was dat de geheugemkaart 128Mb in een zwarte slot niet bleek te passen en ik er een moderne in moest zetten, in een blauwe sleuf (hoe heet het type van die oude 128MB, dan kan ik hem misschien verkopen?)
Het probleem is: de computer start niet, er komt geen stroom op. Zou het de aan-uitknop zijn, die heb ik met platte heel kleine stekkertjes vastgezet op pinnetjes? Zo was het eerst, maar het lijkt wankel. Kan hier iets fout gaan zodat ik geen stroom krijg op de hele conputer? Kan ik om de aanuitknop heen zodat ik kan controleren of het daaraan ligt?
Het probleem is: de computer start niet, er komt geen stroom op. Zou het de aan-uitknop zijn, die heb ik met platte heel kleine stekkertjes vastgezet op pinnetjes? Zo was het eerst, maar het lijkt wankel. Kan hier iets fout gaan zodat ik geen stroom krijg op de hele conputer? Kan ik om de aanuitknop heen zodat ik kan controleren of het daaraan ligt?