Probleem met Sims 2 Huisdieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darcey

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Hey,

Ik heb Sims 2 + alle uitbereidingen daarvan..
Nu heb ik een probleem na het installeren van de laatste uitbereiding Sims 2 Huisdieren...
Ik kan nu geen deuren of ramen meer neerzetten dan zeurt het spel dat ik de deur of raam in het midden van een tegel moet geplaatst worden, wat ik dus ook doe...
Het lukt me niet om een deur of raam te plaatsen (en jah ik heb al tegels in dat huis)
Ik heb ook al geprobeerd om er tapijt in te leggen of het dan wel werkte maar dat hielp ook niet.

Iemand die dit ook mee heeft gemaakt en het opgelost heeft dan hoor ik dat heel graag.
Ik weet niet of ik meerdere problemen heb met de Sims 2 Huisdieren zo ver was ik nog niet met spelen.

Hoor het graag.

Sorry dat ik zo laat pas kan reageren..
Het is gedownload...
Maar heb voor deze uitbereiding nooit problemen mee gehad..
En ik weet dat Sims 2 in het begin bij sommige de build mode niet werkte maar dit is tot nu toe als ik me niet vergis alleen bij deuren en ramen.

Ook valt het me nu pas op dat ik objecten zoals de voederbak of een bankstel overal kan plaatsen terwijl dat eerst alleen op de vierkantjes kon maar nu kunnen ze overal zo ook in het midden..

Heb je een crack gebruikt waarmee je hem zonder cd kan spelen ( een No CD/DVD Crack )?

Dan kan het daaraan liggen, dat de crack nog niet goed genoeg is, dan moet je wachten tot er een nieuwe en verbeterde crack komt.

Het lijkt mij niet dat het aan de crack ligt... iedereen die hem ook gedownload heeft, heeft problemen met het installeren en het opstarten van het spel, en dat de muren, deuren en ramen rood blinken... Dit is niet het zelfde probleem als ik heb, hun probleem is dat ze hun drivers van hun videokaart moeten updaten. Ik kan helemaal geen deuren of ramen plaatsen en ik zie niks rood blinken..

Ik ben nu bezig met alles eraf aan het gooien ook me save games en dan begin ik opnieuw en kijk ik na iedere uitbereiding of het probleem zich voor doet.

Tot die tijd hoor ik graag wat jullie bedenken.

heb je de no cd crack wel in de goed map geplaatst? er zijn er namelijk 2 in de tsbin ofzo iets daar moet ie officieel maar hij kan ook in de map van het spel zelf. ook moet je ff kijke of het helpt als je hm op windwos 98 extencie ofzo iets zet bij eigenschappen.

heb je de no cd crack wel in de goed map geplaatst? er zijn er namelijk 2 in de tsbin ofzo iets daar moet ie officieel maar hij kan ook in de map van het spel zelf. ook moet je ff kijke of het helpt als je hm op windwos 98 extencie ofzo iets zet bij eigenschappen.
Het spel werkt gewoon... had de crack in de TSBIN map geplaatst. Het spel start kan alleen geen deuren en muren plaatsen heel vervelend voor de sims kunnen ze hun huis niet in of uit.

Het kan wel degelijk aan de crack liggen.
De No CD/DVD Crack overschrijft het standaard .exe bestand met een nieuwe, die anders is, daarom kan je die met de crack ook zonder cd/dvd spelen.
Maar, als de crack ( dus het nieuwe exe bestand ) niet goed is gemaakt, kan dat fouten opleveren.
Dat .exe bestand is het belangrijkste bestand voor het spel.

Ik denk echt dat het daaraan ligt en dat je even moet kijken of je een nieuwere crack kan vinden.

tuurlijk licht dit probleem aan de crack of whatever ik weet zeker dat als je hem in de winkel koop je geen problemen heb. maar je drivers updaten kan nooit kwaad.

Als je hem in de winkel koopt, kan je ook problemen hebben , maar hier ligt het aan de crack.
Niks aan te doen, alleen wachten op een nieuwere / verbererde crack.

daarom zeg ik ook DIT probleem. maar je kan nog wel even

dxdiag draaien

start - uitvoeren - type dxdiag en doorloop de testen. ook directx update kan misschien geen kwaad en voor de rest mogen wij je niet helpen met gekraakte spellen helaas.

Vind ik dan wel raar dat ik nergens kan lezen dat andere hier ook problemen mee hebben want de crack zit bij de download in 1...

dat zegt niks ik bedoel de upload kan toch ook verkeerd zijn en lang niet elke torrent is goed. maar ik zal eens voor je google maar ik dank toch echt dat dit een crack probleem is en wat zegt dxdiag ervan?

Vind ik dan wel raar dat ik nergens kan lezen dat andere hier ook problemen mee hebben want de crack zit bij de download in 1...

je bent echt niet de enigste.

Joyconline: Ik heb the sims 2 incl. alle uitbreidingen gedownload en geinstalleerd. vervolgens nog wat kleding e.d gedownload van internet. Alles in het spel werkt behalve het bouwen van een huis! Ik kan geen ramen/deuren plaatsen, waar ik ook klik, de deur/raam blijft rood ipv groen en er blijft de melding dat ik het in het midden van een vakje moet plaatsen (wat ik volgens mij gewoon doe..) Iemand een idee hoe dit kan komen? reageer

dus... en ook gedownload en van mensen die hem kopen nee daar hoor je het niet van. doe niet zielig koop hem gewoon das voor iedereen leuk en vervolgens wordt de volgende alleen maar goedkoper als hij meer verkocht wordt want dan zitten ze eerder aan het bedrag wat ze ermee willen terrug verdienen dus.............

Aha oke, maar waarom betalen als het gratis kan? je kan mij niet vertellen dat jij niet iets lievers gratis heb. Ik snap dat de kans dat je er problemen mee gaat krijgen veel kleiner is daar heb je gelijk in. Zo duur is het spel ook niet maar wanneer je alle uitbereidingen zou kopen ben je al gou meer dan 200 euro kwijt en dat is niet iets dat ik graag wil missen wanneer het gratis kan. Maar ik snap je heel goed.

Ik weet waar het probleem zit...
Ik heb nu de sims 2 van me pc af gehaald en alles opnieuw geinstalleerd... Zo heb ik dus ook mijn downloads eraf gegooid die ik er voor heen op had staan.

Nu werkt hij wel nu kan ik wel deuren en ramen plaatsen. Dus het ligt aan de downloads...
Want verder heb ik niks gedaan

tuurlijk ik zeg ook niet dat ik niks gratis haal en toevallig heb ik hem ook pas gratis voor me broertje er afgehaald maar ik had dit probleem niet waarschijnlijk had ik een andere torrent.

maar die reactie hierboven type ik omdat ik waarschijnlijk ook toekomstig spelmaker ben dus voor die personen is het wel ***lig

maar die reactie hierboven type ik omdat ik waarschijnlijk ook toekomstig spelmaker ben dus voor die personen is het wel ***lig
Klopt is ook zo ben ik het met je eens.
Het heeft jou veel geld en tijd gekost om het te maken (als eigenaar van het product) en je wilt er geld mee maken en dan is het gewoon gratis te downloaden... daar wordt je dan dus niet vrolijk van.

Maar hij werkt bij mij nu ook

Je hebt de crack dus niet veranderd?
Dan ligt het gewoon aan een verkeerde download, misschien een nieuwe proberen.

Klopt is ook zo ben ik het met je eens.
Het heeft jou veel geld en tijd gekost om het te maken (als eigenaar van het product) en je wilt er geld mee maken en dan is het gewoon gratis te downloaden... daar wordt je dan dus niet vrolijk van.

Maar hij werkt bij mij nu ook

toekomstig hoor ik wee niet of ik het echt al wil worden maar het lijkt me wel leuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan