Geen rechten meer op de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay :) Maar ik zou het nu niet meer weten. Je kan geloof ik met het programma Testdisk een schijf weer beter laten praten, maar ik heb daar geen ervaring mee.
Wacht dan toch maar op een helper die daar meer in thuis is.
 
ik hoop snel dat er iemand mij kan helpen.
ik wordt hier moedeloos van, dat je niet meer baas bent over je eigen pc.

Marcel
 
Gelet op het verzoek in een ander topic:

De OORZAAK van je probleem zou ik zo 1,2,3 ook niet weten, een simpele en doeltreffende oplossing (mogelijk) WEL.......... mits de volgende 2 beweringen waar zijn:

1. op C staat je besturingssysteem
2. op D staat data

ALS dit zo is, dan:

opstarten in de veilige modus en alle data naar C: kopieren (even een tijdelijk mappie aanmaken of zo) en daarna in de veilige modus D: formatteren. Hierna............... idd. de inhoud van het tijdelijke mappie op C: weer terugkopieren naar D:

Als het een tijdelijke ongesteldheid van de D-schijf of een "hikje" in Windows NTFS schijfrechtentoedeling is geweest -waardoor D: op de een of andere duistere manier schrijfbeveiligd is geworden-, dan zou alles mogelijk nu weer goed moeten werken.

Veel suc6 toegewenst!
 
Laatst bewerkt:
D'r schiet mij nog wat te binnen wat mogelijk zou kunnen leiden tot opsporing van de oorzaak:
heb jij op C: een of andere partitiemanager actief die bepaalde zaken qua indeling / comprimeren etc. etc. op alle schijven en partities regelt?
Zo ja, dan zou je je af kunnen vragen of dat programmaatje de oorzaak zou kunnen zijn :
recentelijk aangebrachte wijziging in de configuratie van het progje o.i.d.
Zou dit het kunnen zijn, of heb je wellicht helemaal geen partitiemanager draaien?
 
alles van d naar c gaat niet lukken daar er te weinig ruimte op c zit
ik heb geen partitieprogramma's o.i.d erop staan

Marcel
 
Daar de pc soms wel goed werkt : de inhoud van D: naar DVD branden.