Help..!! Probleem met MP3!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitsie007

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Stomme ik!!!

Ik heb mijn MP3 geformateerd en nu doet hij het niet meer. Ik kan er niets mee. Als ik mijn bestanden in wil kijken op mijn MP3 via de computer, dan loopt de computer enigzins een beetje vast :o

Heeft iemand een idee wat ik moet doen? Kan ik hem nog maken of is ie rijp voor de prullebak?? :confused:

Thanx :p

waarmee en hoe en wat heb je geformateerd in Fat of Fat 16 of Fat 32

Digital MP3 player van Victory.

Ik heb vanochtend geformateerd, maar ik kan er niets meer mee. Ik weet niet waarmee ik hem geformateerd heb. Gewoon standaard.

dit helpt niet :(

Echt stom van mij dat ik dit heb gedaan. Als ik er nu over nagedacht had!!!.....

Maar goed iemand nog andere ideeen?

zoek eens op de website ... mss staat daar zoals bij ipod een proggie om de structuur op de speler te herstellen.

Er zijn nogal wat verschillende modellen op de Victory-site. Over het formatteren zeg je: gewoon standaard. Wat bedoel je precies? Zoals voorgeschreven in een instructieboekje of zo? Heb je op die CD gekeken of daar misschien een gebruiksaanwijzing op staat?

Er zijn nogal wat verschillende modellen op de Victory-site. Over het formatteren zeg je: gewoon standaard. Wat bedoel je precies? Zoals voorgeschreven in een instructieboekje of zo? Heb je op die CD gekeken of daar misschien een gebruiksaanwijzing op staat?
ik vrees dat hij rechts op de player heeft geklikt en dan op formatteren ...

Zou kunnen, ik dacht aan het resetten, zoals ik ook met mijn iPod kan doen.
Maar goed, ik ben benieuwd of we nog iets zullen horen van Mitsie007. :confused:

ja, het duurde even maar hier ben ik weer. Dank jullie voor jullie reacties. Ik ga ze zo snel mogelijk uitprberen... :D

Helaas nu even geen tijd.:confused:

ik heb inderdaad rechts op de player geklikt en op formateren geklikt... :eek:

p.s. noem mij maar een zij hoor :D

Stomme ik!!!

Ik heb mijn MP3 geformateerd en nu doet hij het niet meer. Ik kan er niets mee. Als ik mijn bestanden in wil kijken op mijn MP3 via de computer, dan loopt de computer enigzins een beetje vast :o

Heeft iemand een idee wat ik moet doen? Kan ik hem nog maken of is ie rijp voor de prullebak?? :confused:

Thanx :p

Hallo Mitsie,
Ik heb hetzelfde gedaan via> deze computer>MP3>daarna formateren:( gevolg: hij kent niet eens de usb meer als ik hem inlpug. Heb de firmware wel bij de hand maar wat moet je ermee als ie het app. niet eens als usb herkend?kortom alles is van de mp3 af incl. ROOT.

Laatst bewerkt:
weet je misschien ook hoe???

Ik heb wel een beetje verstand van computers e.d, maar van de MP3 speler weet ik geen snars af....
:D

weet je misschien ook hoe???

Ik heb wel een beetje verstand van computers e.d, maar van de MP3 speler weet ik geen snars af....
:D
stuur een mailtje naar de fabrikant, of kijk eens op de site, bij een ipod is het een makkie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan