Browser opend niet zoals ik wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BANDIT123

Inventaris
Lid geworden
2 mrt 2004
Als Browser gebruik ik FireFox,en om Mail te ontvangen WindowsMail.

Probleem is als ik een link in een aangemeld onderwerp aanklik opbijvoorbeeld Helpmij,er wordt geopend in InternetExplorer.

Dat wil ik niet,moet in FF openen.,maar kan niet vinden hoe dat op te lossen.

Wie heeft de oplossing

Hi Bandit

Mogelijk lukt dit door in verkenner -> extra -> mapopties -> bestandstypen , het type HTML te koppelen aan Firefox

Sorry, correctie... het type URL

Laatst bewerkt:
Ik had "Vista" over het hoofd gezien.... Bill heeft dat tabje daar verwijderd....
Er zijn twee methoden in Vista ingebouwd om file extenties te veranderen, maar beide laten je alleen maar kiezen uit wat Bill wil.... [via configuratiescherm "programma's" of door rechts op het bestand te klikken en dan "wijzig" [even vrij uit het Engels vertaald]...
Door hier dit programma'tje te downloaden, heb je weer de volledige vrijheid om extenties te configureren: http://www.creativelement.com/powertools/

Gebruik hiervoor dan "File Type Doctor"

Laatst bewerkt:
dit heb ik ook, bij sommige nieuwsbrieven, volgens mij kan je dit niet wijzigen...

Heb je gekeken bij Extra>>Internet opties>>Programma's>>Programma's instellen>>Uw standaardprogramma instellen.

Wat is eigenlijk de bedoeling? dat FF je standaard brouwser wordt? wat dan pas, zal hij openen in een nieuw venster, bij het aanklikken van een URL.

Zoals in topic start: FF staat als browser , en als ik link aan klik in geabonneerd onderwer op Helpmij,dan wordt geopend in IE

Dus daar zit iets niet goed,maar wat?

Heb hem net geïnstalleerd, maar alle linken openen in FF.:o

Of is het een link in de windows mail, misschien? wat ik niet gebruik, want in TB wordt gewoon FF gebruikt.

Je hebt het over windowsmail en FF, ikke toch niet snap.

Ikke ni snappe..

WindowsMail daar ontvang ik me Mail in.........snappie

Dan is er een bericht waar ik op ben geabbonneerd , dan kan je daarin een link aanklikken, zodat je direct naar het onderwer wort doorgestuurd.

Dat doet ie dan met/naar IE,maar dat moet met /naarFF,en dat doet ie niet:evil:

Ga in FF eens naar -extra->opties->tabblad algemeen en klik daar eens op de knop "nu controleren" onder het kopje 'standaardwaarden systeem' (en bevestig natuurlijk dat het de standaardbrowser moet zijn)

Dom Dom Dom.....:confused: ...................Hoera doet et nu goed wel

Dat was het dan denk ik

:thumb: :thumb: :thumb:

Ik heb er zelfs FF voor geïnstalleerd, en in windowsmail een account aangemaakt.:evil:

Je wordt bedankt, OPA.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan