Vista werkt niet met limewire?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb Vista Premium en de gratis versie van limewire. (up to date dus)
Voor 3 weken terug kon ik nog muziek downloaden, maar als ik nu iets in vul bij zoeken, dan vind ie geen enkel bestand. (al verschillende pogingen ondernoemen)
Hij heeft wel verbinding.
Iemand enig idee hoe dat kan?

Probeer dan gewoon eens de gratis versie!
Als ik limewire nodig heb download ik altijd eerst de gratis versie en dan ik met limewire, limewire pro zoeken en downloaden! Dat zou je ook kunnen proberen!

Probeer dan gewoon eens de gratis versie!
Als ik limewire nodig heb download ik altijd eerst de gratis versie en dan ik met limewire, limewire pro zoeken en downloaden! Dat zou je ook kunnen proberen!

wel ff goed lezen he!

hij heeft de gratis versie en die werkt nu niet meer

Hoi !

Ik zal het zo even bij mij op een andere PC proberen.

Je hoort het nog.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Versie 4.12.6. Pro geinstalleerd op Vista Ultimate, en werkt prima !

Dus.....

Greetz,

Harry.

toppie van harry

zo zie je maar weer waar meerder pc's goed voor is:thumb: :thumb:

Pro is betalen :( en dat wil ik niet.

Zoals ik al meldde kon ik met de free versie in begin ook downloaden, maar nu niet meer.
Wel verbonden maar hij vind niets.
20 verschillende populaire bands/zangers/zangeressen geprobeerd.

Hoi !

Heb ik het over betalen gehad ?

Greetz,

Harry.

Er moet drie weken geleden dus iets veranderd zijn. Heb je in Limewire al gekeken bij, Extra, Opties en dan bijvoorbeeld Kwaliteit (onder Zoeken), of Ongewenst (onder Filters), of nog beter, loop al de Opties eens na, ook Verbinding.

Ik heb uit eindelijk limewire maar verwijdert, en opnieuw gedownload.
Toen kwam ik er achter dat ik met limewire 8.7 werkte ofzo, en nu heb ik 12. nog iets gedownload.
En het werkte zoals het hoort te werken :)
Nu maar hopen dat dat ook zo blijft.

Iedereen bedankt voor de hulp!
Ik zet status op opgelost, maar mochten er problemen zijn, dan ga ik hier onder gewoon verder...

ik heb net Vista Business geïnstalleerd en de nieuwe laatste versie van LimeWire 4.12.11. geïnstalleerd. LimeWire start niet op. (ik heb de ouwe versie gedeïnstalleerd). Is deze versie van LimeWire niet geschikt voor Vista ??

je schrijft: "Heb ik het over betalen gehad ?" Hoe moet ik dat interpreteren ? Ik wil er als echte nederlander niet voor betalen. Bedoel je de proversie downloaden: deze is niet gratis !

Hoi !

Tja, wil je een werkende versie of niet.....

Enne, google is er niet voor niets.

Zie ook de laatste post van @MisterDennis.

Greetz,

Harry

Je blijft in raadsels praten: Laatste post @Mister Dennis heeft 12. gebruikt. Ik heb 4.12.11 gebruikt, de niet-Pro versie. Wat Google is er niet voor niks? LimeWire heb ik met Google gevonden. Bedoel je dat er nog meer van dit soort programma's zijn ?

Hoi !

Stuur maar een mailtje voor uitleg.

Greetz,

Harry.

limewire

Al eens geprobeerd om gewoon in de free versie van limewire bij zoeken limewire pro in te toetsen? Veel gemakkelijker dan google afzoeken ;)

Wat ook kan, ben ik inmiddels achter: download Frostwire, dit is een open source programma, precies hetzelfde als LimeWire, werkt ook op Vista (als je Java 6.0 hebt, die deleten, werkt wel met Java Runtime 5.0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan