sitecom WL-113 USB - CD ROM kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yariev

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2004
Mijn vriendin heeft sinds kort een nieuwe computer. We hebben net alles omgezet en proberen nu weer wireless internet te installeren op de nieuwe computer. Dit doen we met de WL-113 - Wireless Network USB dongle 54g van Sitecom.

Probleem is dat we de CDROM nergens meer kunnen vinden en dus ook niet kunnen installeren.
Ik geloof niet dat ik met het downloaden van de drivers wat opschiet!?

Weet iemand een oplossing?

ik heb dat al gedaan, maar de automatische zoektocht van de computer naar de gegevens om te installeren levert niks op.
Ik zou het ook handmatig kunnen doen, maar ik weet niet wat ik dan zou moeten doen?

Ik vind het ook vreemd dat de (beta) versie voor vista maar 383 kb is terwijl dat voor de andere versies 2,5 mb of meer is?

Als de drivers voldoende zouden zijn, wat moet ik daar dan mee doen?

Dat komt omdat de drivers van vista in een zip-file staan. Die moet je dus eerst unzippen met winzip, daarna moet je deze file gewoon openen (dubbel klikken). Dat is het :)

in vista kan je ze ook uitpakken, ik heb het dan ook daarmee gedaan, maar misschien dat dat niet doet wat winzip doet. Ik zal ook eens met winzip proberen dan.

Als vista het elf uitpakt dan is dat ook geen probleem, welk file krijg je dan?

Ik krijg inderdaad met Winzip hetzelfde. Ik krijg 6 bestanden bij de Vista versie:
- 2 .sys bestanden, 2 .inf bestanden en 2 .cat bestanden?

Ik heb net zelf eens geprobeerd en krijg 11 bestanden (inclusief een install bestand). En dat is waar je op moet klikken.

Heb je een email? Dan kan ik de bestanden doorsturen als het jou niet lukt

En je hebt de vista-versie??? Zoveel kan er niet verkeerd gaan zou je zeggen? Ik selecteer de 6 bestanden in winzip en klik op extract en bepaal in welke map de uitegpakte bestanden moeten komen staan...., dit zijn er dan ook weer 6? :confused:

Ik begrijp er helemaal niets meer van. Ook op mijn andere compu krijg ik maar 6 bestanden te zien in de zip file en ook na het unzippen, nml:

athrusb.sys
athrusbext (.cat bestand)
athrxusb.sys
athrxusbext (.cat bestand)
netathrusb (.inf bestand)
netathrxusb (.inf bestand)

Zitten er in jouw gedownloade file ook al 11 bestanden? En is het mogelijk om de 11 bestanden door te sturen anders per mail?

als je een mail geeft dan kan ik ze doorsturen (heb je vista 64 of 32 bits)

Ze zijn verstuurd. Je moet deze files in 1 map steken en de install uitvoeren. Het kan zijn dat hotmail zegt dat er bepaalde bestanden niet veilig zijn.

bedankt ik heb de email met bestanden ontvanegn en hotmail zegt inderdaad dat er bestanden niet veilig zijn, maar dat ik daar ook niet meer bij kan komen. Ik heb je een e-mail terug gestuurd met daarin de bestanden die ik niet kon ontvangen. Kan je deze als txt bestanden hernoemen en naar mij versturen.

bedankt.

Ik heb zelf een zip-file gemaakt nu, msschien dat ie nu wel lukt. Anders stuur ik ze wel als txt door.

Ik heb het ontvangen alleen als ik nu het install.exe open krijg ik uiteindelijk de melding 'install.exe' werkt niet meer...:( Fijn dat vista

ik geloof niet dat het gaat lukken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan