DLL-bestand verplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Goedemorgen mensen,

Sinds gisteren krijg ik steeds een melding dat er een DLL bestand is verplaatst. Heb geen idee hoe dat komt en wat dat betekent. Kijk maar op het plaatje precies wat er staat.SS 0.JPG
Ik hoor graag wat dat is.

Groetjes

Peter

Jij bent tot nu de enige waar het niet werkt.
Start nog eens opnieuw op, en anders voer de update nogmaals uit.

Zoiets?, geleend van Mike, misbruik/gebruik hem maar.
Wanneer u een computer opstart waarop Microsoft Windows XP met Service Pack 2 wordt uitgevoerd, wordt Realtek HD Audio Control Panel niet gestart. Bovendien kan het volgende foutbericht worden weergegeven:
Rthdcpl.exe - Ongeldige verplaatsing van systeem-DLL-bestand

Het systeem-DLL-bestand user32.dll is in het geheugen verplaatst. De toepassing kan niet correct worden uitgevoerd. De verplaatsing is opgetreden omdat de DLL C:\Windows\System32\Hhctrl.ocx een adresbereik bezette dat is gereserveerd voor systeem-DLL's van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand en vraag om een nieuw DLL-bestand.
Dit probleem treedt op wanneer Realtek HD Audio Control Panel (Rthdcpl.exe) van Realtek Semiconductor Corporation wordt geïnstalleerd.
Naar boven

Oorzaak
Dit probleem kan optreden nadat u beveiligingsupdates 925902 (MS07-017) en 928843 (MS07-008) hebt geïnstalleerd. Het bestand Hhctrl.ocx dat is op genomen in beveiligingsupdate 928843 en het bestand User32.dll dat deel uitmaakt van beveiligingsupdate 925902, hebben conflicterende basisadressen. Het probleem treedt op als het bestand Hhctrl.ocx wordt geladen voordat het bestand User32.dll wordt geladen.
Naar boven

Oplossing
Downloadgegevens
U kunt het volgende bestand downloaden van het Microsoft Downloadcentrum:

Pakket 935448 nu downloaden. http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86
Rechtstreekse download, http://download.microsoft.com/downl...d-ac668fdd87ac/WindowsXP-KB935448-x86-NLD.exe
Nadat u deze hotfix hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten.

Laatst bewerkt:
Prima:thumb: , de namen eronder mag je van mij weghalen, ben niet zo'n zelfkikker, kan natuurlijk niet spreken voor Harry, die de link gisteren gevonden had.:)

bron vermelding heet dat.......
Plaatsen onder mijn naam wat niet van mij is......neeeeeee.
Maak er maar een misbruik melding van anders :D

Toch weer DLL bestand verplaatst

Hallo mensen van helpmij,

Het probleem is dus blijkbaar door die hotfix niet opgelost want nu kreeg ik datzelfde bericht weer op mijn scherm met opstarten zojuist. Wat moet ik nu doen en waar is die DLL van? Hebben jullie enig idee?

Peter

Voor de fix nog eens uit, eventueel in de veilige modus.

Voor de fix nog eens uit, eventueel in de veilige modus.

Heb eerst eens even gekeken waar dat DLL bestand van is. Ik heb in de zoekfunctie even gezocht naar "avgcc.exe" en het blijkt dus van AVG security te zijn. Daardoor viel mij ineens op dat mijn virus-scanner dus ook niet meer opstart. Da's dus wel echt een probleem nu. In het zoekscherm, kwam tevoorschijn een pf bestand genaamd: " AVGCC.EXE-36A38F59.pf" en een toepassingsbestand met de naam: " avgcc". Het probleem zit hem dus in mijn virusscanner. Wellicht heb je nu meer info waar je iets mee kan? Ik kan er niks meer mee dan die hotfix nog eens doen maar daar heb ik nu wel weinig hoop op. Ga dat nu ff doen. Kom zo weer terug of het gelukt is.

Peter

Hoi !

Als je de internationale fora afstruint, blijkt dat de update KB925902 veel problemen veroorzaakt, niet alleen met Realtek-drivers, maar met virusscanners, firewalls etc.

Verwijder de update gewoon via Start - configuratiescherm - software.
Wel vinkje zetten bij: Update's weergeven.

Greetz,

Harry.

Heb inmiddels AVG verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ook dat hielp niet. Kreeg dus net weer die melding. Ga denk ik inderdaad die update verwijderen. Ik kom hier later weer even op terug want moet nu effe andere dingen doen.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan