goed presterende laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
GoedeMiddag.

Ik ben 16 jaar, heb nood aan een goedpresterende laptop, nu weet ik niet welke te kiezen, ik heb hem nodig voor school, maar ook voor persoonlijk gebruik...
Welke merken prefereren jullie me ? Welk model, liefst ook wat uitleg en misschien ervaringen met laptops ??

Elk antwoord kan mijn beslissing veranderen, ik wil dit niet overhaast beslissen welke ik koop, daarom dat ik aan jullie toch een beetje raad vraag.

Liefst een rappe, 1 GB ram DDR2 ofzo...

Mijn budget : max 1000 € ( ik weet dat het niet veel is...)
U zegt maar

Alvast Bedankt

Jeroen

Laatst bewerkt:
Ik heb het hier al vaker laten blijken: ik ben helemaal verliefd op XXODD.
www.xxodd.nl, ik heb de M660N.
Geïntegreerde webcam, bluetooth, microfoon, netwerkkaart, LightScribe... And more!
Zeker de moeite waard om te kijken.

ik game af en toe, maar niet om te zeggen dat de videokaart 512 mb moet zijn, 128 ofzo is voldoende ;)

Ik heb het hier al vaker laten blijken: ik ben helemaal verliefd op XXODD.
www.xxodd.nl, ik heb de M660N.
Geïntegreerde webcam, bluetooth, microfoon, netwerkkaart, LightScribe... And more!
Zeker de moeite waard om te kijken.

mooie laptops !, zal dit zeker tussen één van de zovele favorieten steken, het is niet simpel om te kiezen, en dan het jammer vinden dat ik een 'verkeerde' zou kopen, dat zou jammer zijn...

...daarom vraag ik jullie nog om suggesties....

als ik 1 raad mag geven, koop geen laptop met een glanzend scherm !!!

Dat glanzende scherm is juist geweldig, helemaal geen last van.
Zit een krasvrije laag op. Ik maak mijn scherm altijd schoon met een natte washand.
Ik blijf niet bezig met reclame maken hoor, maar het is echt een aanrader.
Ik heb dus die M660N, maar dan met de T7200 en 1024RAM. Helaas bevatte dit
model toen ik hem kocht nog geen LightScribe, maar mijn externe brander wel.
Verder is hij wat goedkoper geworden. Voor bovenstaand betaalde ik bij www.nivulex.nl
een totale prijs van € 1092,15. Ik heb hem sinds 12 oktober.

Laatst bewerkt:
bedankt mcmeller, ik wil juist dat mensen hun ervaringen met dergelijke laptops uiten, dan weet ik welke ik niet/wel moet kopen...

nog ? :)

Neej, ik weet geen andere merken. Teminste, merken wel (Toshiba, Dell, Acer...), maar geen
types. Tot slot nog over XXODD: je zult het vast niet kennen. Ken je wel Promedion? Dat heet
tegenwoordog XXODD.

Glanzend scherm geeft wel een mooier beeld, maar buitenzitten met een laptop met een glanzend scherm hoef je niet te proberen. Het scherm reflecteert enorm en ook binnenshuis met lichtbronnen achter het scherm kunnen de reflecties irritant wezen.

Het hangt ook wat af van de omgeving/situatie af natuurlijk, maar reflecteren doet het zoiezo.

Huh, hier gaat iets niet helemaal goed. :D

-edit-

Ik zei dus dat een laptop een LCD-scherm heeft.

Ik lees op Wiki trouwens dat laptops ook TFT-schermen kunnen hebben. Als dat zo is, negeer mij vorige bericht dan maar.

Laatst bewerkt:
Glanzend scherm geeft wel een mooier beeld, maar buitenzitten met een laptop met een glanzend scherm hoef je niet te proberen. Het scherm reflecteert enorm en ook binnenshuis met lichtbronnen achter het scherm kunnen de reflecties irritant wezen.

Het hangt ook wat af van de omgeving/situatie af natuurlijk, maar reflecteren doet het zoiezo.

dat bedoel ik ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan