Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor reactie
maar ik heb dat al geprobeerd maar daar staat dat je moet registreren
ik had het liefst sygate gehad maar is nog geen vista ready versie voor klaar
misschien een andere suggestie
Ik heb geen melding tijdens het installeren over de compatibiliteit met Vista.
Maar meldingen van UAC ( Gebruikersaccountbeheer ) over het installeren heb ik genegeerd, dus toegestaan.
Ik heb geen melding tijdens het installeren over de compatibiliteit met Vista.
Maar meldingen van UAC ( Gebruikersaccountbeheer ) over het installeren heb ik genegeerd, dus toegestaan.
ik zal is testen maar dacht dat vista dan fout aangeeft dat het niet vista compatibel is maar wat moet ik dan doen toch klikken op programma uitvoeren(wat dan toch een risico is op crashen van pc) of dan toch maar beter niet doen en een andere firewall kiezen?
Volgens mij kun je gewoon klikken op uitvoeren van dat programma.
nee het lukt niet bij heb al veel keren geprobeerd maar kan er dan niemand nog een andere goeie aanraden
ik heb de beveiliging gevonde die ik nodig heb avg internet security bedankt iedereen voor de hulp en tot weerziens nogmaals bedankt
mag slotje op
hey idereen, ik zoek een goede aplication firewall voor vista want, vind de geintegreerde firewall van vista niet goed omdat het geen uitgaande aplicaties tegenhoud, kunnen jullie mij aub helpen
bij voorbaat dank
Maar het moest toch gratis????
Waarschijnlijk gedownload..
en dan niet van de Grisoft site.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.