firewall voor vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr killar

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
hey idereen, ik zoek een goede aplication firewall voor vista want, vind de geintegreerde firewall van vista niet goed omdat het geen uitgaande aplicaties tegenhoud, kunnen jullie mij aub helpen

bij voorbaat dank

bedankt voor reactie

maar ik heb dat al geprobeerd maar daar staat dat je moet registreren

ik had het liefst sygate gehad maar is nog geen vista ready versie voor klaar
misschien een andere suggestie

Sygate zal ook nooit een aparte Vista-versie krijgen omdat Sygate niet verder ontwikkeld wordt, na de overname van Sygate door Norton.

Maar de laatste verseie van Sygate ( versie 5.6 ) werkt prima onder Vista.

ik zal is testen maar dacht dat vista dan fout aangeeft dat het niet vista compatibel is maar wat moet ik dan doen toch klikken op programma uitvoeren(wat dan toch een risico is op crashen van pc) of dan toch maar beter niet doen en een andere firewall kiezen?

Ik heb geen melding tijdens het installeren over de compatibiliteit met Vista.
Maar meldingen van UAC ( Gebruikersaccountbeheer ) over het installeren heb ik genegeerd, dus toegestaan.

bedankt voor reactie

maar ik heb dat al geprobeerd maar daar staat dat je moet registreren

ik had het liefst sygate gehad maar is nog geen vista ready versie voor klaar
misschien een andere suggestie

Je kunt hem gewoon hier downloaden zonder registratie

Maar meldingen van UAC ( Gebruikersaccountbeheer ) over het installeren heb ik genegeerd, dus toegestaan.

bedankt mr music maar kan ik wel pc tools wel vertrouwen.

maar michael die sygate 5.6 werkt niet onder vista zou daar nog een vista update van kome zodat het wel kan want die sygate firewall had ik vroeger ook en vond het wel een goeie

ik had dat ook gedaan maar bij opstarte lukte het niet meer

Welkom bij Helpmij.nl

ik zal is testen maar dacht dat vista dan fout aangeeft dat het niet vista compatibel is maar wat moet ik dan doen toch klikken op programma uitvoeren(wat dan toch een risico is op crashen van pc) of dan toch maar beter niet doen en een andere firewall kiezen?

Volgens mij kun je gewoon klikken op uitvoeren van dat programma.

nee het lukt niet bij heb al veel keren geprobeerd maar kan er dan niemand nog een andere goeie aanraden

Kan je anders even een screenshot maken van het scherm?

Anders, kan je bijvoorbeeld Kerio proberen.

Of toch de prima Windows Firewall nemen die is verbeterd ten opzichte van de Windows Firewall in XP.
De firewall in Vista controleert inkomend en uitgaand verkeer.

ik heb de beveiliging gevonde die ik nodig heb avg internet security bedankt iedereen voor de hulp en tot weerziens nogmaals bedankt

mag slotje op

hey idereen, ik zoek een goede aplication firewall voor vista want, vind de geintegreerde firewall van vista niet goed omdat het geen uitgaande aplicaties tegenhoud, kunnen jullie mij aub helpen

bij voorbaat dank

hallo

Bij mijn weten is dat de Verbetering in Windows Vista (tegenhouden applicaties)
als je toch wat anders wilt bij deze-->
ga--> naar deze link http://users.skynet.be/netexecutive/beveiliging.htm
kan je lezen en kiezen.

ps dat Comodo al Vista geschikt is klopt niet helemaal (of ik moet wat gemist hebben).

gr supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
Maar dat mag hier niet :p .

ps. Dan kun je je vraag rechtsonder op opgelost zetten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan