LeViN
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jul 2002
Hallo. 2 maanden geleden ging mijn pc niet meer aan. Ik dacht dat het aan de voeding lag, dus die heb ik vervangen. Toen ging hij wel weer aan, maar hij herkende enkele onderdelen niet meer in het bios (HD, DVD-rom, dvd-brander, floppy). Nu heb ik exact dezelfde moederbord gekocht en kreeg ik dezelfde problemen. Een buurman van mij heeft de brander en de floppy aan de praat gekregen, maar mijn HD en DVD-speler lijken definitief dood. Daarom heb ik een nieuwe HD gekocht van 320 GB. Deze doet het echter ook niet. De pc geeft een kort flitsje en daarna valt hij uit. Ik dacht dat het kwam omdat mijn pc te oud is voor de HD (5+ jaar).
Maar zojuist ben ik naar Mycom gegaan voor een nieuwe HD van 80 GB ofzo. Zij zeiden echter dat ze mijn Bios konden flashen voor 35 euro. Daarna zou de HD van 320 GB wel werken. Maar ik doe het dan liever zelf. Ook omdat als blijkt dat het niet aan de update ligt, ik ze 35 euro moeten betalen + geld voor een nieuwe HD.
Mijn vraag is hoe je dit succesvol zelf kunt doen. Is het zo lastig dat ik het beter kan laten doen?
Graag zo spoedig mogelijk antwoorden, want als het niet zelf lukt, moet ik alsnog naar de pczaak. Alvast bedankt voor het advies.
Maar zojuist ben ik naar Mycom gegaan voor een nieuwe HD van 80 GB ofzo. Zij zeiden echter dat ze mijn Bios konden flashen voor 35 euro. Daarna zou de HD van 320 GB wel werken. Maar ik doe het dan liever zelf. Ook omdat als blijkt dat het niet aan de update ligt, ik ze 35 euro moeten betalen + geld voor een nieuwe HD.
Mijn vraag is hoe je dit succesvol zelf kunt doen. Is het zo lastig dat ik het beter kan laten doen?
Graag zo spoedig mogelijk antwoorden, want als het niet zelf lukt, moet ik alsnog naar de pczaak. Alvast bedankt voor het advies.