Geen E en F schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

joost333

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Mijn E en F schijf zijn verdwenen van m'n computer. Dat is van de cd-rom en dvd drive. Cd's die ik erin doe vind hij dus niet meer. Bij deze computer staat ook alleen nog maar de A schijf als stations met verwisselbaar medium. Het is me al vaker gebeurd maar na een paar dagen stonden ze er ineens wel weer bij. Nu heb ik al een paar keer m'n pc opnieuw opgestart, maar blijft ut hetzelde.

Iemand die er iets over weet?

Kijk eens of deze link je kan helpen.

Ik kom er niet helemaal uit met die site. Ik loop vast bij: Klik met je rechtermuisknop op de volgende sleutel. Die sleutel kan ik nergens vinden.

Ik heb dat programma gedownload en opgeslagen, vervolgens geopend. Daarna begon de computer snel dingen te verwerken en kwam het berichtje dat ik mijn pc opnieuw op moest starten, maar nu staan ze er helaas nog niet bij

ik ben weer een stukje verder gekomen. Ik heb de link van puppie gevolgd en vond nu wel wat er bedoeld werdt. Nu kan ik alleen de Upperfilters en Lowerfilters niet vinden in de laatste stap, waar moet ik precies kijken?

Misschien dat een cardreader o.i.d. die schijfletters ingenomen hebben, kijk eens in diskmanagement door diskmgmt.msc in uitvoeren in te trommelen en voor ok te geven.

Die upper en lower filters staan er alleen na bepaalde brandsoftware.

Had je dat progje wat ik aangaf wel als administrator uitgevoerd?

Via dat diskmgmt.msc komen alleen mijn c en d schijf in beeld, verder vind ik daar niks. Hoe kan ik dat van jouw als administrator uitvoeren? ik weet niet zoveel van computers :rolleyes:

Kijk eerst eens of de kabel(s) goed zijn aangesloten, dan in de bios of ze daar wel staan.

Meld je af, dubbelklik ctrl, alt endelete, meld je aan als administrator, denkelijk zonder wachtwoord en enter.

Zoals gezegd weet ik echt niet veel van computers en me aanmelden als administrator en de bios controleren is ook te lastig voor mij. De kabels zitten er wel goed in...

Enkele dagen geleden werkte beide schijven ineens weer. Vandaag (na een dag of 3) zijn ze beide weer verdwenen :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan