protector.exe

• Onderwerp starter Onderwerp starter JJ-M
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JJ-M

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
gisteren downloade ik een foute torrent en toen ik het gedownloade betand opende begon de ellende, eerst kwamen er een stuk op 10 programma's die volgens trend micro contact met internet wilden leggen, allemaal geweigerd, maar 1 programma kwam steeds terug, en om de minuut kwam er een berichtje van trend micro dat protector.exe contact met internet probeerde te krijgen.

kheb wel vaker virussen op de computer gehad en meestal helpt het als je een aantal antivirus en antispyware programma's erover heen laat gaan, trend micro zelf vond niks, maar "avg anti-spyware" wel, alles wat die vond verwijderd, en ja hoor geen probleem meer. ik s'avonds computer uitgezet. s'morgens weer aan. wat blijkt. hij kan niet meer opstarten, als hij windows opstart komt er heel even (hoogstens 1 seconde) een blauw scherm en start hij opnieuw op, ik kan hem nu alleen nog maar in veilige modus opstarten

bsod_big.gif

zo'n blauw scherm is het, alleen dan met een andere inhoud, weet iemand hoe ik mijn computer weer normaal op kan starten

Je kan wel in veilige modus komen zei je?

Als je in veilige modus rechtsklikt op deze computer en dan kiest voor eigenschappen, tabblad geavanceerd, opstart en herstelinstellingen. Haal daar het vinkje weg bij "computer automatisch opnieuw opstarten" Je computer zal nu het blauwe scherm blijven tonen als je je computer herstart hebt.

er stond bij technical information:

stop: 0x000000b4 ( 0x85fba6b0, 0x85e99000, 085270000,0x0005000)

Beetje vaag er stond nog een link onder de link die we hier plaatsten, maar daar stond in het Bios updaten. Het lijikt me stug, want het ging daarin over Pentium 2 processors.:confused:

Ja die is het, maar het probleem daar gaat over PCI videokaart, dat lijkt me niet meer van toepassing tegenwoordig.

kheb windows xp en er staat boven

the video driver failed to initialize

@ Crash. Het is tegenwoordig toch alleen maar AGP en PCI -E. Dus die zal idd niet van toepassing wezen.

@TS Als je in veilige modus de videokaart verwijderd. En dan opnieuw opstart? Als dat lukt dan kan je kijken of je een nieuwe driver kan downloaden.

alleen de driver verwijderen of ook de videokaart zelf uit de computer verwijderen

werkt niet, zelfde foutmelding. system restore werkt trouwens ook niet

nee, dat werkt ook niet. er bestaat toch ook zo'n programmaatje dat kijk of windows nog compleet is met dll bestanden en zo, of bestaat dat niet?

Start > uitvoeren > type hier sfc /scannow in en hou de Windows cd-rom in de buurt. Ik weet alleen niet of dit ook in veilige modus werkt.

Je bedoeld de systeembestands controle?

Start - uitvoeren - sfc /scannow - enter

Op een gegeven moment ga je alles proberen.

@crash Je bent te snel voor mij. :D

Laatst bewerkt:
nee, doet het niet in veilige modus, hier had iemand ongeveer hetzelfde probleem

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=273360

niet echt hetzelfde, maar hij kreeg ook uiteindelijk een blauw scherm toen hij protector.exe had verwijderd, volgens mij zorgt protector.exe er gewoon voor dat je computer kapot gaat,ik ga nu denk ik gewoon back-ups maken (kan dat in veilige modus?) en windows opnieuw installeren.

Volgens mij kan je gewoon backups maken in veilige modus hoor. Jammer dat we je niet de gewenste oplossing konden geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan