Weet iemand een goede FPS?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcooOoo

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Weet er iemand een goede gratis online shooter. Niet echt futuristisch zoals HALO, en ook niet met allerlei monsters enzo zoals DOOM

greetz,

marco

p.s Warrock en America's Army heb ik al gespeeld ^^ en wil (een) ander(e) proberen

Laatst bewerkt:
Goedkoop in de winkels nu (5 euro bakken):

farcry
delta force 2
landwarrior (moeilijk te vinden)
task force dagger (ook moeilijk te vinden)
black hawk down + uitbreiding Team sabre
Joint operations + uitbreiding Escalations

toch allemaal wel behoorlijk goede shooters

maar ik zoek eigenlijk meer om te downloaden en gratis dan online spelen ;)

Tja, na America's Army en Warrock heb je het eigenlijk wel gehad met de first person shooters die gratis en online zijn..

en voor 5 euro krijg je Far Cry, wat een heel groot en goed spel is.
zoveel is 5 euro toch ook weer niet ;)

F.E.A.R Combat ik weet de site er niet van maar dit is gratis nogmaals wat mensen niet weten F.E.A.R Combat is gratis !!

ik hoop dat je nog wat uurtjes kan gamen !! :thumb:

PS : Het is volgensmij alleen online destebeter toch ?.......

Fear combat is inderdaad gratis te downloaden, maar...

het werkt alleen als je de game Fear zelf geinstalleerd hebt,

anders heb je er niets aan.
fear combat is eigenlijk de mp versie van Fear, neem aan dat ze die niet tijdig klaar hadden en daarom releasden ze eerst fear zelf en toen de mp mode.

leon

maar, het is inderdaad een echte Top game!! aanrader!!

Nee hoor, FEAR combat is volledig gratis, stand alone te downloaden en online te spelen.

Ik wilde net zeggen, ik heb toch ECHT dat gespeeld zonder dat ik FEAR gekocht heb :p

dat wist ik echt niet, heb zelf Fear destijds gekocht en dacht dat t enkel draaide met fear zelf erbij, verbaasd me dat ze zon toffe (lees duur te maken) mp game gratis op t net gooien. je ziet wel meer gratis mp games op t net, maar vaak lopen die dan toch wat achter met hun grafics etc bij de rest van de games.

leon

FEAR zelf, ondersteund een iets uitgebreidere multiplayer, de expansion is er niet voor combat ;)

Het was een reclamestunt om Extraction point te promoten. Want FEAR vind ik 1 van de weinige shooters die single player nog mooier is dan multiplayer, vooral de horror effects zijn supergaaf in de single player.

Red Orchestra, een game dat dubbel en dwars de $20 waard is.
Beter dan elke andere Wo2 game.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan