Eigen gastenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

GypsieMan

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Ik ben al die sites eens afgegaan met een gastenboek in de aanbieding, maar ik wil er geen reclame op. Een eigen ontwerp zou het mooiste zijn. Heeft iemand daar een scriptje voor......:p

Ik ben niet zo thuis in dat PHP-gedoe. Dus eeehhhhh..... als je nog andere ideetjes hebt...:o

Ik ben niet zo thuis in dat PHP-gedoe. Dus eeehhhhh..... als je nog andere ideetjes hebt...:o

Dan word het moeilijk. Er zijn weinig of zelfs GEEN gastenboeken die op HTML werken.

www.hotscripts.com daar kan je een gastenboek downloaden met uitleg hoe je het moet installeren en instellen. Meeste zijn ook zonder reklames...

gastenboek

Zijn die een beetje vrij van spam te houden? Dat was namelijk de hoofdoorzaak dat ik er ooit mee gekapt ben

Hallo

Kijk eens even op de site van je breedband provider.

Ik heb zelf ook een gastenboek gemaakt aan de hand van de informatie die ik op de site van de provider heb gevonden en dat alles in html.

groetjes

Zijn die een beetje vrij van spam te houden? Dat was namelijk de hoofdoorzaak dat ik er ooit mee gekapt ben
Ja, geen last van. Dat in tegendeel met het gastenboek van Yahoo! Wat op een gegeven moment vol begon te lopen.

eigengastenboek

Heb idd even gekeken op die flashboekies. Ziet er fraai uit.
Krijg hem allen niet aan de praat. Kan in eerste instantie de kant-en-klare html niet downloaden en als ik de embedcode download en paste, komt er iedere keer een
OOOPS !!-pagina in beeld. Voor mijn gevoel staat alles in de juiste directory...

Ik weet zo even snel niet meer hoe ik het toen gedaan heb. Het is nogal lang geleden dat ik het gastenboek geïnstalleerd heb.
Ik heb in ieder geval een html-bestand en een sfw-bestand in mijn guestbook directory staan.
Die zul je moeten downloaden van de site neem ik aan.

eigen gastboek

Klopt volkomen wat je zegt. Probleem is echter dat ie de html-file in mijn directory wel ziet, maar telkens met de boodschap komt dat de embedcode niet in de flashfile staat.
En dat terwijl ik hem alleen hoef te kopieëen en te plakken. Beetje vreemd.....
Ik zat eerst nog te denken of ik hem misschien een verkeerde verwijzing heb gegeven naar mijn site, maar ik heb alle denkbare opties volgens mij al geprobeerd. Weet het ook niet meer.....:confused:

Hm, vreemd.
Wat ik gedaan heb is de url gewoon aangegeven naar mijn website in mijn adminpanel.
In de root een map aangemaakt met de naam guestbook.
In mijn adminpanel bij Guestbook Location de url aangegeven naar mijn guestbookdirectory (urlvanwebsite/guestbook/guestbook.htm)
Dan moet het lukken eigenlijk.

Mooie site trouwens. Ben een liefhebber van fotograferen. :thumb:

Laatst bewerkt:
:thumb:Ik heb het zelfde gedaan. Zou je nog eens een kijkje willen nemen? Misschien dat je van afstand kunt zien wat er mis is???? Misschien iets in de code of zo. Als ik guestbook.swf oproep krijg ik de oops.... in beeld en bij guestbook.htm alleen maar de achtergrondkleur....
Ik heb overigens ook een mailtje naar flashbook gestuurd, die hebben nog niet gereageerd. Het is ook gek dat je de embedcode wel kunt kopieren, maar de kant-en-klare html niet kunt downloaden.

http://members.home.nl/photoinsite/gastenboek/guestbook.htm

Laatst bewerkt:
Ik krijg ook een grote Oops! te zien.
De melding is dat de embed code niet in het html-bestand te vinden is, wat misschien aangeeft dat het html-bestand niet goed in mekaar zit.
Je hebt de code wel tussen </head> en </body> staan?
Verder heb ik ook niet veel verstand van html, ik heb geloof ik gewoon een lege pagina gemaakt in Frontpage, en daar de code in geplakt.

Nou, ik heb het voorelkaar..... Ik zou zeggen, take a peek...
Dacht slim te zijn door de link van flash in zelfde kleur als achtergrond te zetten. Pikte hij dus niet. Vervolgens wilde ik hem achter een kader verstoppen, ook dat ging niet. Nu doet hij het dus wel. Vindt alleen dat ie lang werk heeft om te laden................ ZOu bezoekers kunnen afschrikken denk ik.
Ga dus (later) nog wel op zoek naar iets wat vlugger in beeld verschijnt.
Heb nu trouwens wel iedere keer dat grijze kader om het gastenboek. Je weet wel, activeer en blablabla. Enig idee hoe ik dat weg kan krijgen? Met het verwijderen van een van de updates van windows kwam ik er in ieder geval niet vanaf.
O ja, en als je er toch bent. Laat een berichtje achter.....

http://members.home.nl/photoinsite/gastenboek/guestbook.htm

Nou, ziet er leuk uit. :)
En inderdaad kan het boekje soms behoorlijk traag zijn.
Misschien iets te populair geworden?

Ik zie overigens wel een andere kleur kader maar geen "activeer en blabla" erom heen.
Wel heb ik de kaderkleur weten te veranderen geloof ik in het html-bestand, maar zeker weten doe ik dat ook niet meer.

Hey there...
Bedankt voor je bijdrage in het gastenboek. :thumb: En voor wat dat betreft de bllanlabla, ga meer eens met je cursor in het vak staan waar het gastenboek moet laden, dan begrijp je wel wat ik bedoel....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan