@home uhm mag dit ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfpac

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
hoe ik heb internet van @home hun breedband pakket en mijn internet is ergt langzaam een pagina openen lijkt als of het een dagtaak is.
Video streaming loopt niet soepel t/m niet/
Gaming breek me de bek er niet over open ik betaal voor sommige games en kan ze nu niet eens spelen omdat alles wat ik in de game doe 10sec vertraging heeft...
je kan je wel voorstellen dat ik als een fanatieke gamer erg boos ben hier over.
en als ik naar websites ga waar van die contact advertenties staan staan er van meiden/jongens uit AMSTERDAM tewijl ik in GRONINGEN woon....
dit is nu al bijna 2 maanden zo en heb al een aantal keren gebelt met @klaagmuur helpdesk service maar krijg telkens te horen "reset modem" "probeer eens rechstreeks".

ik sta toch in mijn recht om hier over bij hun te klagen voor die 50 euro per maand ?

Groetjes Wolfpac

speedtest:
naamloosaz4.jpg

en die bestand ging met 600KB/s - 700KB/s naar binnen.

maar het gaat om connectie en ping ook al lijkt het wel te doen hier boven op de uitslag van speedtest maar in werkelijkheid gaat het toch egt langzamer en heb geen firewall aanstaan momenteel anders is het helemaal niet meer tedoen.

Toch ziet dit er netjes uit en dan kan Home er niet veel mee...

Doe dan eens een test op de site welke Raymond voorstelt.

Btw.
Wat is de snelheid die je moet halen met jouw verbinding?
Als ik op de prijs let, lijkt het mij internet Intensief 8000
8/1,5 Mbit verbinding.

Laatst bewerkt:
vindje die connectie snelheid goed :shocked: voor ik via AMSTERDAM werdt omgeleid had ik connectie snelheid van gemiddel 1500 en ping van 6ms of minder...
dus dit is niet acceptabel.

ben ook op de chat van helpmij want met deze connectie snelheid is reageren op de forum moeilijk (3e poging om deze reaktie te plaatsen)

Ja, dat is een goede verbinding.
Daarnaast als je de internet intensief 8000 hebt, dan vind ik het knap dat je met 1,5Mbyte kan downloaden omdat je dan maar maximaal op 1Mbyte kan komen.

ik heb niet over de download snelheid maar connectie snelheid....

Je bedoeld het aantal connecties/minuut?
Het zijn er in verhouding tot wat je had niet veel..
Maar het zijn er toch nog redelijk wat.

Je bedoeld het aantal connecties/minuut?
Het zijn er in verhouding tot wat je had niet veel..
Maar het zijn er toch nog redelijk wat.

ja bedoel de connecties/minuut mijn maat die verderop woont dee net ook speedtest van speedtest.nl heeft de zelfde pakket als mij maar is wel via groningen verbonden heeft een connecties/minuut van: 1243.0 Conn/Min en ik 376.0 Conn/Min duz begrijp je nu wat ik bedoel ?

Ik begrijp je wel ja.
Het probleem wat jij hebt is wel iets wat bij @home ligt.

@home bied jou een verbinding aan welke een bepaalde up/downloadsnelheid heeft. Ze hebben niet een overeenkomst over het aantal connecties/minuut welke er geleverd worden. Of je moet het aan kunnen geven waar dat staat.

ik bel morgen wel met @home klaagmuur ik weet het het probleem is ik sta inverbinding naar internet via de verkeerde server in de verkeerde stad.

geageer morgen wel weer als ik instaat was om die klaagmuur neer tehalen

Groetjes Wolfpac

Aantal tips:

- Blijf rustig ook al kom je er niet doorheen. Want als je luider gaat praten of schreeuwen/vloeken dan wordt die muur nog dikker.
- Maak afspraken met een persoon en vraag de naam daar ook van. Noteer met wie je hebt gesprokken en wanneer.
- Probeer de 2e of 3e lijn te pakken te krijgen als het lukt, daarmee kan je meer mee.

Laatst bewerkt:
ik bel morgen wel met @home klaagmuur ik weet het het probleem is ik sta inverbinding naar internet via de verkeerde server in de verkeerde stad.

geageer morgen wel weer als ik instaat was om die klaagmuur neer tehalen

Groetjes Wolfpac

Ik woon in Roosendaal en zit op een server in Tilburg. So What?
Maar je komt hier om te kijken of wij een oplossing of oorzaak weten. Dan geven we je advies, en die sla je in de wind.

Ga dus idd morgen maar de "klaagmuur" bellen.

Welk advies ik hoor alleen doe deze test doe die test maar heeft niks met download snelheid temaken die is wel oke maar mijn connectie per minuut en advies laat ik nooit links liggen ik neem ook de advies op om namen te noteren enzo.

dat er een andere stad wordt aangegeven is niks vreemds, met sitestatistieken wordt mijn verbinding soms ook ergens in den bosch geschat. Maar daar woon ik totaal niet bij in de buurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan