Wolfenstein Et Schokt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schnor

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
Beste medegamer,

Ik heb een probleem met Wolfenstein ET, als ik het spel opgestart heb gaat het beeld na een paar seconden schokken en kan ik niets meer doen.

WIE KAN MIJ HELPEN

M.v.g

Mitch

WELKOM OP HELPMIJ

je systeem voldoet wel aan het volgende??

Om Enemy Territory te laten draaien heb je minimaal deze systeemeisen nodig, maar je kent de uitgevers wel, die systeemeisen zijn altijd erg laag gegrepen. Elke PC vanaf 1.0Ghz met een GeForce 2 MX of beter kan de game redelijk draaien aangezien de engine erg goed te tweaken is. Uit ervaring weet ik dat een langzame harde schijf en al helemaal een met weinig vrije ruimte niets overlaat van ET. Zorg dus voor veel schijfruimte en een redelijk moderne harde schijf. Daarnaast is meer dan 256MB aan geheugen ook aan te raden.

• Windows® 98/ME/2000/XP
• 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
• Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
• 128 MB RAM
• 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card (16MB*)
• Microsoft® Direct X® 8.1 or higher
• 271 MB total disk space for game files
• 500 MB free disk space for swap file
• Windows compatible toetsenbord
• Windows compatible muis
• Windows compatible geluidskaart
• 56.6k modem of sneller (sneller modem word aangeraden bij servers met meer dan 8 spelers)

Enemy Territory is grondig getest met de volgende 'oudere' videokaarten 'series':
GeForce 4 Ti, GeForce 4 MX, GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 MX, GeForce256, Radeon 8500/64, Radeon 7200/64, Radeon 9000, Radeon 9700 Pro/128, Xabre 400

als je systeem voldoet aan de vereisten van het spel en nog niet naar behoren werkt, dan moet je eens kijken of je laatste drivers hebt geinstalleerd, moederbord , grafische kaart , geluidskaart zijn de belangrijkste.

Thnx voor de reacties, mijn pc voldoet aan de eisen, misschien dat het aan de driver ligt dan maar wat houdt dat dan precies in?

mvg

mitch

Ik heb net even het spel nog een keer geinstalleerd en opgestart, hij schokte nog steeds maar na een minuut hield het op.

Maar nu krijg ik het volgende in beeld te zien:

Runtime error!

Program: C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe

abnormal program termination

en dan sluit hij het programma af

Thnx voor de reacties, mijn pc voldoet aan de eisen, misschien dat het aan de driver ligt dan maar wat houdt dat dan precies in?

mvg

mitch

welke videokaart heb je in je pc steken? en als je die weet dan kun je de laatste drivers installeren ervan

Ik heb net even het spel nog een keer geinstalleerd en opgestart, hij schokte nog steeds maar na een minuut hield het op.

Maar nu krijg ik het volgende in beeld te zien:

Runtime error!

Program: C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe

abnormal program termination

en dan sluit hij het programma af

hier kan ik je spijtig genoeg niey mee helpen, nooit van gehoord van dit probleem en ik game zelf wel redelijk veel en heb nog nooit met dit probleem temaken gehad

als je niet weet welke videokaart je hebt dan tik je even " dxdiag" in bij uitvoeren endan kijk je boven op dat vernstertje bij "beeldscherm" achter "naam" staat je type videokaart

windows xp, waar kan ik zien of ik 32 of 64 heb?

(ps ik beschik over het programma everest mocht dat helpen)

windows xp, waar kan ik zien of ik 32 of 64 heb?

(ps ik beschik over het programma everest mocht dat helpen)

ik heb zelf windows vista, en heb momenteel geen windows xp ter beschikking, weet dus niet hoe je het kan vinden welke je hebt , srry

ik heb zitten googlen en heb de oplossing gevonden op jouw vraag 32bit of 64 bit?:thumb:

ok bedankt maar ik kan er morgen pas weer naar kijken:(

Ik moet er nu vandoor

bedankt voor je hulp

mitch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan