Je bent de aanmeldprocedure nog niet door geweest. Daarom heb je een trage verbinding.
Wat je dient te doen:
- Ga naar
http://prov.upc.nl of naar het IP: 62.179.105.77
- Daar dien je in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord of SID en wachtwoord.(de SID bestaat uit 3 letters.. INT en voor de rest Cijfers)
Deze heb je bij je installatiepakket gekregen. Indien je deze niet hebt, dan kan je bellen naar 0900-1580 om ze op te laten sturen of je kan gaan naar een van de
UPC servicecenters met een geldig legitimatiebewijs om het op te halen.
- Als je ingelogt bent, dan ga klik je op "Ja" om je gegevens te bevestigen
- Vervolgens op continue drukken en dan in het 'pop-up venstertje' op ja drukken om het venster te sluiten.
Nu heb je het modem wat je thuis hebt staan aangemeldt en zal je alles alleen nog maar dienen te herstarten om de juiste verbindingssnelheid te krijgen.
Dat doe je op de volgende manier:
- Computer afsluiten
- (indien je er een router tussen hebt zitten. Stroomstekker uit de router halen)
- Stroomstekker uit het modem halen
- 30 - 60 seconden wachten
- Stroomstekker weer in het modem doen
- Wachten tot het modem weer helemaal online is. Duurt over het algemeen 1 - 3 minuten (met het nieuwste type.. Arris.. dienen 4 lampjes constant te branden)
- (router weer aansluiten en wachten tot die helemaal opgestart is.. beste ook 1 - 3 minuten wachten)
- Computer weer opstarten.
Vervolgens zal je wel de juiste verbindingssnelheid hebben.