Bioshock werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wars149

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
hallo voor iemand die dit leest ik heb Bioshock demo gedownload alleen hij pakt hem niet bij het begin als ik op het icoontje klik om hem optestarten dan komt er bioshock logo en komt er een foutmelding ( BIOSHOCK.EXE) ik weet niet wat ik moet doen ik zou de demo graag willen spelen want, ik krijg het spel ook, want anders moet VISTA ULTIMATE 64BIT hem maar pakken maar ik zou hem graag ook op deze computer willen spelen waar de fout is? iemand help me. WARS149

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic.

dat is gewoon welke processor en videokaart je hebt,, als je gaat naar
start -> configuratiescherm -> systeem -> tabblad hardware -> apparatenbeheer -> dan klik je op beeldschermadapters (op het plusje ) daar staat welke videokaart je hebt,, die typ je even over en typt dat weer hier,, -> onderaan staat in het schermpje processors en die typ je dan ook even over,, en weet je toevallig hoeveel werkgeheugen je hebt? als je dat niet weet staat dat bij systeem en dan onderaan in het schermpje algemeen, en dan onderaan naast de kloksnelheid staat je kloksnelheid en daarnaast staat je werkgeheugen

dat is gewoon welke processor en videokaart je hebt,, als je gaat naar
start -> configuratiescherm -> systeem -> tabblad hardware -> apparatenbeheer -> dan klik je op beeldschermadapters (op het plusje ) daar staat welke videokaart je hebt,, die typ je even over en typt dat weer hier,, -> onderaan staat in het schermpje processors en die typ je dan ook even over,, en weet je toevallig hoeveel werkgeheugen je hebt? als je dat niet weet staat dat bij systeem en dan onderaan in het schermpje algemeen, en dan onderaan naast de kloksnelheid staat je kloksnelheid en daarnaast staat je werkgeheugen

ok mijn Proccesor is (intel Celeron CPU 2.66GHZ mijn videokaart is : ATI RADEON 9200 SERIES ik heb 1gb geheugen en de moederbord kan ik niet vinden

dan gaat het denk ik net niet of net wel,, je kunt eens hier kijken www.srtest.com en dan selecteer je bioshok en dan ''can you run it'' en dan even alles selecteren,, ff 1,5 minuutje wachten en dan een foto maken en hier plaatsen ,, dan kan ik ook ff zien wat het probleem is

dan gaat het denk ik net niet of net wel,, je kunt eens hier kijken www.srtest.com en dan selecteer je bioshok en dan ''can you run it'' en dan even alles selecteren,, ff 1,5 minuutje wachten en dan een foto maken en hier plaatsen ,, dan kan ik ook ff zien wat het probleem is

hoe kan ik het plaatje hier plaatsen want dat wou ik 1week geleden ook doen en het lukte me toen niet, en ik ben op die site en heb bioshock aangeklikt moet ik nu installeren wat hij zegt?

analysis.tmpl
hoe kan ik het plaatje hier plaatsen want dat wou ik 1week geleden ook doen en het lukte me toen niet, en ik ben op die site en heb bioshock aangeklikt moet ik nu installeren wat hij zegt?

ik kan het plaatje niet zien,, mischien als je op print screen klikt en dan naar paint,, dan plakken ,, dan heb je als het goed is die site,, en dan hier op 't forum plaatsen

ik kan het plaatje niet zien,, mischien als je op print screen klikt en dan naar paint,, dan plakken ,, dan heb je als het goed is die site,, en dan hier op 't forum plaatsen

hoe kan ik het plaatje hier op zetten?

als je een bericht plaatst staat boven het artikel(waar je nog mee bezig bent) allemaal tekentjes,, en ergens is een geel tekeing met een berg erin daar klik je op,, en dan kun je een afbeelding uploaden , en dan moet je die link hier plaatsen

als je een bericht plaatst staat boven het artikel(waar je nog mee bezig bent) allemaal tekentjes,, en ergens is een geel tekeing met een berg erin daar klik je op,, en dan kun je een afbeelding uploaden , en dan moet je die link hier plaatsen

sry maar als ik op die berg klik moet ik de URL geven maar dat snap ik nu juist niet

en sry dat ik je de hele tijd lastig val

ik was even weg,, maar je kunt die uploaden a;s je op het klipje klikt, die staat er links boven

zo moeilijk kan het toch niet zijn :S:S:S:S:S,, je doet gewoon bij bijlage een plaatje uploaden ,, en dan de link daarvan zet je bij dat ''bergje'' neer

zo moeilijk kan het toch niet zijn :S:S:S:S:S,, je doet gewoon bij bijlage een plaatje uploaden ,, en dan de link daarvan zet je bij dat ''bergje'' neer

het is wel moeilijk want als ik op dat bergje klik moet ik een URL geven en dat snap ik niet het enige wat ik kan doen is een URL verder niks

det zeg ik net toch :S ,, je klikt eerst op de bijlage ,, en die voer je daar in,, en DAN pas op het bergje,, en dan heb je een URL van de BIJLAGE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan