nieuw ca va game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook dat is heel een leuke pc, maar ook voor deze geldt: tel er de kosten van een OS bij op en je bent de 400 niet alleen voorbij, je schiet zelfs nog door de 500 grens heen.

Ik heb mij overigens nog eens heel even in die Foxconn's verdiept. Houd er rekening mee dat mogelijk de allergoedkoopste hun plafond hebben in de Pentium-4 processors en dus níet geschikt zijn voor een dualcore.

Daar had ik uiteraard wel op gelet:

http://www.zercom.nl/index.php?p=35&c=130&f=1&h=1&s=1&a=64955

Foxconn 945G7MD-8KS2H | 945G7MD-8KS2H

Algemene Omschrijving

- Intel® Core2 Extreme, Core2 Duo, Pentium® 4PXE, Pentium® 4, Pentium® D, Celeron® D, Socket T (LGA775)
- 533 / 800 / 1066 MHz (FSB)
- Dual channel DDR2 400 / 533 / 667 x 4 DIMMs, Max 4GB
- PCIe x16, 1 x PCIe x1, 2 x PCI
- ATA x 2, SATAII x 5
- 7.1 channel Audio, Realtak
- GbE LAN Realtek
- 8 USB 2.0 ports

nice maar met de xp versie gaat et +- 600 koste en da mag niet toch bedankt
!

Ja Kan maar je kan ook wat leuk doen he maar dat is hier verboden :)

EDIT: je kan altijd later Xp Kopen je hebt toch vast wel een CD /DVD thuis liggen met Xp ?

hey wat dacht je hiero van?

X-gear behuizing met 500watt voeding + window
intel core 2 duo E 2160
kingston 2gb pc 4200
seagete barracuda 160 gb
asrock conroe 1333-d667
XFX 8600gt 256 mb
Arctic silencer 64 ultra TC
Windows vista of XP

totaal: 395,99

de voeding is dan wel niet zo heel goed maar ik heb er ook 1 gehad en nooit problemen.
de core2duo draait standaard niet zo snel maar kan makkelijk met de koeler op 2,6 tot 3 ghz
de XFX is gewoon een goede videokaart
neem een asrock moederbord want die zijn het beste om mee te overclocken als je een budget moederbord moet hebben.
en je hebt xp of vista voor rond de 75 euro...

dit is gewoon een goede pc, maar denk ook een keer aan de AMD x2 processoren want dat zijn snelle budget processoren en het moederbord is ook goedkoop.

greetz tim

Laatst bewerkt:
Pfff C2d Niet Snel!!!!!!
DAARMEE BEDOEL IK DAT HIJ WEL SNEL IS!!!
AMD IS SUCKS!!!!!

Laatst bewerkt:
Pfff C2d Niet Snel!!!!!!

jah klopt, daarom kun je ook voor een AMD athlon X2 4200 of 4800+ gaan, samen met een aus m2n-mx ofzow. goede processoren en prima moederborden. zullen zeker sneller zijn dan de intel c2d...

greetz

hey wat dacht je hiero van?

intel core 2 duo E 2160
kingston 2gb pc 4200
seagete barracuda 160 gb
asrock conroe 1333-d667
XFX 8600gt 256 mb
Windows vista of XP

totaal: 395,99

de voeding is dan wel niet zo heel goed maar ik heb er ook 1 gehad en nooit problemen.
de core2duo draait standaard niet zo snel maar kan makkelijk met de koeler op 2,6 tot 3 ghz
de XFX is gewoon een goede videokaart
neem een asrock moederbord want die zijn het beste om mee te overclocken als je een budget moederbord moet hebben.
en je hebt xp of vista voor rond de 75 euro...

dit is gewoon een goede pc, maar denk ook een keer aan de AMD x2 processoren want dat zijn snelle budget processoren en het moederbord is ook goedkoop.

greetz tim
WOW! dat is eigelijk helemaal wat ik wilde perfect man!!:thumb::thumb:
Btw als ej overlockt gaat de garantie dan weg?
En Ik heb idd paar windows exp cd's ligge ;)
MSh dat et daar mee lukt anders raadpleeg ik de iternet wel :shocked::thumb:;)
intel core 2 duo E 2160
kingston 2gb pc 4200
seagete barracuda 160 gb
asrock conroe 1333-d667
XFX 8600gt 256 mb
Windows vista of XP gaat deze dan Perfect en drect werken? (als ik em op start met een widnsows cd gaat hem direct beginnen te instalreren en heb ik later nooit meer probleme?)
Btw k heb ook vista cd'tjes ligge .D

willen jullie ook een lijste maken wat ik ALLEMAAL moet halen voor de hele pc (scherm muis enz heb ik )

Laatst bewerkt:
hey
als je dus windows hebt liggen, kun je dus ipv die E2160 een veel betere processor nemen. dan kom je dus bij de E4300 of E4400, dan ga je zeker een leuk pctje krijgen:D

veel succes:D

greetz

hey
als je dus windows hebt liggen, kun je dus ipv die E2160 een veel betere processor nemen. dan kom je dus bij de E4300 of E4400, dan ga je zeker een leuk pctje krijgen:D

veel succes:D

greetz

Vet :D en da lijstje? ik ga gwn er mee naar de chop en bestel het allemaal :evil::evil::evil:

hey,
als ik jou was zou ik gewoon de pc kopen die ik heb samengesteld op www.azerty.nl
koop wel ipv die E2160 een E4300 of E4400 aangezien je dus geen windows hoeft te kopen.
hou er wel rekening mee dat als je deze onderdelen bij een gewone computerwinkel in de buurt duurder kunnen uitvallen. op internet is het meestal altijd goedkoper als in een gewone winkel....

greetz

intel core 2 duo E4400
kingston 2gb pc 4200
seagete barracuda 160 gb
asrock conroe 1333-d667
XFX 8600gt 256 mb
dat is dus de lijstje.. ok! ga ik halen
Ff een vraagje gaat het bv Crysis medium kunne draaie? 45 Fps ofzo:love:
en alsj et overclockt .., geld de garantie dan nog?
EDIT: Mijn moeder vertrouwt niet dat ik het zelf kan .., Ze wilt dat ik het via internet Laat maken en bestellen .. is dat ergens mogelijk? en is het dan duurder?? .. laat e het weten

Laatst bewerkt:
intel core 2 duo E4400
kingston 2gb pc 4200
seagete barracuda 160 gb
asrock conroe 1333-d667
XFX 8600gt 256 mb
dat is dus de lijstje.. ok! ga ik halen
Ff een vraagje gaat het bv Crysis medium kunne draaie? 45 Fps ofzo:love:
en alsj et overclockt .., geld de garantie dan nog?
EDIT: Mijn moeder vertrouwt niet dat ik het zelf kan .., Ze wilt dat ik het via internet Laat maken en bestellen .. is dat ergens mogelijk? en is het dan duurder?? .. laat e het weten

je zult zowiezow op low kunnen draaien. ik heb zelf ook net een nieuwe pc besteld met quad-core en 2x 8800gt in sli, 2gb 1066mhz geheugen en daarmee kun je nog niet eens alles op ultra high dus het gaat erom lopen als het op medium wil.

de gerantie verloopt wel bij overclocken maar de kans dat er echt iets stuk gaat is minimaal. je kunt meestal je pc voor rond de 40 euro laten in elkaar zetten. zeg gewoon tegen je moeder:: als jij mij niet vertrouwd betaal jij de kosten maar voor het in elkaar zetten:thumb:

verder denk ik dat je zo een leuk pctje hebt......

greetz

thx MAn VRaag is opgelost!!!!!!!-
:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

tja eigelijk wat ik nodig heb ma 1 geen garantie 2 niet nieuw 3 gaat niet zo snel wat scratch me voor stelde was veel beter :D
Maar tog bedankt kerel voor je moeite ;D :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan