help mij zoeken naar een gaming laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

duvellover

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
ik zoek een gaming laptop van ongeveer 1500€ - 2000€
(liefst blu-ray)

ik heb er wel al een paar gezien

Acer ferrari 1100
Acer aspire 9920G ( de krachtigste versie)
HP pavilion DV9960eb

Welke zouden jullie kiezen?
of als je een betere weet vertel het mij dan

ik wil niet online bestellen

alvast bedankt,
duvellover

Laatst bewerkt:

Acer ferrari 1100
HP pavilion DV9960eb

alvast bedankt,
duvellover

hey, kijk is op deze site: http://frieslandcomputers.nl/shop_lijst.php?subrubriek=232
ik heb er zelf ook 1 gehad met een core2duo 7700,4gb ram, 160gb hdd, en een 8600gt 512mb hiermee kon ik de spelletjes van nu nog makkelijk spelen. deze laptop kost rond de 1400 euro dus je kunt voor jou budget zelf een 8800gtx in de laptop hebbeb:D:D

compal is een merk die moederborden, schermen, toetsenborden en behuizingen aan de grotere laptopsfabriekanten levert maar sinds kort hebben ze ook eigen laptops die ook worden verkocht onder de naam FCB.

greetz

hey, kijk is op deze site: http://frieslandcomputers.nl/shop_lijst.php?subrubriek=232
ik heb er zelf ook 1 gehad met een core2duo 7700,4gb ram, 160gb hdd, en een 8600gt 512mb hiermee kon ik de spelletjes van nu nog makkelijk spelen. deze laptop kost rond de 1400 euro dus je kunt voor jou budget zelf een 8800gtx in de laptop hebbeb:D:D

compal is een merk die moederborden, schermen, toetsenborden en behuizingen aan de grotere laptopsfabriekanten levert maar sinds kort hebben ze ook eigen laptops die ook worden verkocht onder de naam FCB.

greetz

maar ik wil niet online bestellen en ik woon in Belgie

zou u uw gedacht eens willen zeggen over deze drie laptops

z
greet

(liefst blu-ray)

Acer ferrari 1100
HP pavilion DV9960eb

alvast bedankt,
duvellover

hey

de acer ferrari: de processor vind ik minder omdat amd gewoon lang niet zo snel is. de videokaart is ook zeker niet zo heel goed maar hij heeft wel een grote hardeschijf...

de acer aspire 9920G: super goede laptop voor games alleen is hij wel erg groot.

de hp: kan ik geen goede site over vinden.

maar als ik jou was zou ik zeker voor de acer aspire 9920G gaan want die is gewoon supe voor die prijs!!

greetz

hey

de acer ferrari: de processor vind ik minder omdat amd gewoon lang niet zo snel is. de videokaart is ook zeker niet zo heel goed maar hij heeft wel een grote hardeschijf...

de acer aspire 9920G: super goede laptop voor games alleen is hij wel erg groot.

de hp: kan ik geen goede site over vinden.

maar als ik jou was zou ik zeker voor de acer aspire 9920G gaan want die is gewoon supe voor die prijs!!

greetz

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/nl/ho/WF06a/22795-316147-499341-499341-499341-80632132.html

en dan de krachtigste versie

de hp vind ik al wel weer beter als de acer ferrari maar de andere acer de krachtigste is toch wel het mooiste met games, een mooi groot scherm en een goede videokaart...

dus ik zou gaan voor de acer aspire

greetz

weet je hoeveel ghz de processor vn de acer heeft en hoeveel het kost om het uit te breiden naar 4gb

weet je hoeveel ghz de processor vn de acer heeft en hoeveel het kost om het uit te breiden naar 4gb

typ het type in op google. ga naar de 1e site die je ziet. kijk onder specificaties en je zult het vinden. hoeveel het kost om naar 4gb uit te breiden weet ik niet maar het heeft ook weinig zin omdat 2gb nog ruim voldoende is...

greetz

typ het type in op google. ga naar de 1e site die je ziet. kijk onder specificaties en je zult het vinden. hoeveel het kost om naar 4gb uit te breiden weet ik niet maar het heeft ook weinig zin omdat 2gb nog ruim voldoende is...

greetz

maar voor windows vista deftig te kunnen draaien heb je toch 4 gig nodig

maar voor windows vista deftig te kunnen draaien heb je toch 4 gig nodig

hey ik draai op het moment vista business 64 bits. ik heb 2gb 1066mhz ram. alles draait super snel. wanneer ik helemaal niks geen programma's open heb staan gebruikt hij 20% ram voor alleen vista dus ik heb nog genoeg over. maar op den duur ga ik denk ik ook over op 4gb maar voor nu is het nog zat.

wanneer er 533mhz of 675mhz geheugen in zit is het wel verstandig om er 4gb in te zetten. maar omdat ik bijna het snelste geheugen heb wat er is, heb ik nog genoeg aan 2gb.

greetz

Hoe kom je aan die wijsheid? Vista 32BIT kan niet eens 4GB gebruiken.

hey maar wie zegt dat hij 32 bits gaat gebruiken??, wanneer je dat wel doet heb je helaas niks aan 4gb want hij ondersteunt het niet. maar als je 64bits draait is het geen enkel probleem.

Er is nog vrij weinig software/drivers voor 64BIT, dus de meeste mensen zullen gewoon de 32BIT versie installeren.

2GB kun je prima Vista mee draaien. Ik heb zelf Vista Ultimate met 2GB aan geheugen.

ja 2gb is genoeg. me moeder heeft een laptop met 1gb en die is niet vooruit te branden dus kies zeker 2gb...

greetz
t

crash, wat vind jij vandeze drie laptops

acer aspire 9920 ( krachtigste)
acer ferrari 1100
hp pavilion DV 9960eb

Ben wel Ferrari fan, maar ik zou die niet nemen. Die HP is wel een beste laptop, als ik het goed begrijp eingen geheugen voor de videokaart. Die Acer heeft dat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan