Nieuwe website

Status
Niet open voor verdere reacties.

choppy01

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2007
Berichten
12
beste mensen, na een tijdje begon mijn vorige site tegen te steken en daarom heb ik besloten een nieuwe te maken. daar ik echter niet veel van websites ken zou ik jullie willen vragen eens te willen kijken en jullie opmerkingen te willen geven.

www.choppy.be

ik heb er een code voor google analytics ingestoken, maar weet wel niet of ze op de juiste plaats staat.

nuja ik hoor het wel van jullie

bedankt
 
Nouw............., niet om over naar huis te schrijven.

Sombere grijze kleur, heeft de clown verdriet?
Waarom is de tekst gecentreerd?
Waarom zoveel ruimte bovenaan?
Gooi je url eens in
http://validator.w3.org/

Result: Klopt:
je hebt geen doctype,
geen head en html tags
en je mist een sluitbodytag.

En het menu is onduidelijk.
Dacht ik wil naar home, kon het niet vinden, blijkt het er wel te zijn, gewoon tekstlink.

:cool:
 
Een clownsite hoort vind ik fleurig te zijn.
Deze ziet er uit alsof hij net 20 vriendjes heeft verloren ofzo en nu in de rouw is.

Letters zijn niet duidelijk te lezen..
Zwart op grijs....

De knoppen zijn wel leuk, maar gebruik die dan voor het hele menu :)
 
Iets vrolijker mag wel
Maar je hebt dus wel wat html kennis...een cms toepassen en een template ervoor aanpassen lukt je wel kunj e ook de agenda van de clown publiceren en bijhouden..
 
En dan dit:

Algemene voorwaarden regel 3:

Art. 3
De opdrachtgever zal één consumptie per uur voorzien voor de uitvoerend artiest, eventueel vergezeld van een assistent, dit volgens zijn wensen.


Hahahahahahahahahaha.....sorry hoor maar ik lig in een deuk :p
 
en let op spelling;)

De opdrachtgever is aansprakelijk voor de schatde aan de apparatuur en optredens-attributen veroorzaakt door een eventueel optredende storing in de stroomvoorziening voor, tijdens of na afloop van de voorstelling, alsmede voor door het publiek veoorzaakte schade aan de optredens-attributen en andere eigendommen van de uitvoerende artiest voor, tijdens of na afloop van de voorstelling.
 
Persoonlijk zou ik de Algemene Voorwaarden in een te downloaden bestand zetten, anders staat het weer zo officieel om alles gelijk te vermelden. Verder ben ik het eens met bovenstaand commentaar: een clownswebsite is vrolijk :). Maak bijvoorbeeld de achtergrond gewoon wit of een nette lichte tint, met hier en daar balonnen en/of slingers etc. :thumb:

@ Raymond Bos: inderdaad wel een leuke voorwaarde! :p En PS: respect voor je handtekening.
 
Laatst bewerkt:
Die ballonnen en toeters maak je zelf? Ik zie dat het nog "under construction" is?:D








Nooit een "under construction" pagina gebruiken..liever niets dan eeehheehhh "niet iets"

Overigens als ik de voorwaarden zo eens lees ben je niet zo'n vrolijke clown..en waar denk je dat je optredens worden gehouden dat je zo bang bent voor een WC die te ver is? En wat ga je dan drinken en eten? Bier, jenever, kroketten en frieten?

Als het als reclame is bedoeld...niet doen..voorwaarden eerst bespreken met je klanten..als ze dit lezen haken ze af...
 
@ Raymond Bos: inderdaad wel een leuke voorwaarde! :p En PS: respect voor je handtekening.

Is ook niet rot bedoeld hoor maar ik vond hem erg leuk, vooral naar zijn wensen!

Doet u mij maar een Schoteltje Caviaar en Champagne....diva gedrag? :p

Enne, thanks voor je respect!!
Hoeft niet hoor...;)
 
Die ballonnen en toeters maak je zelf? Ik zie dat het nog "under construction" is?:D


bij feestmateriaal komen de gegevens van een partner van me, die doet in springkastelen e.d.

de voorwaarden heb ik gepubliceerd zodat mensen niet kunnen zeggen dit of dat wist ik niet. ( ik heb ze ondertussen wel al aangepast ;))





Nooit een "under construction" pagina gebruiken..liever niets dan eeehheehhh "niet iets"

Overigens als ik de voorwaarden zo eens lees ben je niet zo'n vrolijke clown..en waar denk je dat je optredens worden gehouden dat je zo bang bent voor een WC die te ver is? En wat ga je dan drinken en eten? Bier, jenever, kroketten en frieten?

Als het als reclame is bedoeld...niet doen..voorwaarden eerst bespreken met je klanten..als ze dit lezen haken ze af...
 
jammer genoeg ken ik niet veel van html ik heb al geprobeert voor een andere achtergrond, eentje met ballonnetjes enzo maar die werkte niet :(
 
als er iemand een mooie achtergrond heeft voor me mag hij die me altijd toezenden, gelieve ook een beetje uitleg te geven van hoe ik hem geplaatst krijg.

ook hulp voor men htmlcode is welkom
 
Daarnaast is ik foto's, heel veel foto's!

Modelleer je balonnen? Laat zien dan die foto's van die ballon-modellen!!

Doe je aan grimeren, laat zien dan die beschilderde kinder-gezichtjes!!
 
En ga je nog wat aan je voorwaarden doen?
Men haakt echt af zo hoor....ik in ieder geval wel.
 
Lijkt mij wel en in ieder geval geen zaken "eisend" over laten komen.
Ik maakte er een grapje over maar normaal gesproken krijg je toch wel een koppie thee of iets aangeboden? Dat hoef je toch niet in de algemene voorwaarden te zetten?
En dan zeker niet zeggen "naar wens"

Meer iets in de trend van "een drankje zou welkom zijn" of zoiets! Klinkt beter! :thumb:
 
Was jij toevallig net van plan dan om een clown te bestellen??:D:D:D

Je wilde je natuurlijk laten schminken!!


Kindje is bijna jarig, maar ja deze clown komt geloof uit België......
En ja, natuurlijk wil ik dan ook gesminckt worden.
Als prinsesje dan wel te verstaan :love:
 
nu zeg je wel meestal krijg je het aangeboden, ik was eens op een gigantisch bedrijfsfeestje en moest al men drank (incl. die van men crew) betalen. dat is eigenlijk de reden dat ik dit in men voorwaarden zet.
maar als iedereen hier zegt deze voorwaarden beter niet te publiceren op de website, is dit maar 1 minuut werk natuurlijk.

meer verveeld zit ik met die html-code die niet compleet is :s

en zoals jullie allen zeggen met het sombere kleurenspel.
 
zo, ik heb eens even met de kleuren gespeeld op de home-page

graag jullie mening
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan