Cod 4 (vraag is moeilijk te formuleren in een zin)

Status
Niet open voor verdere reacties.

floors

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Hallo,

Ik had de gekrackte versie van COD 4. Nu heb ik de echte gekocht. Ik heb die code moeten invullen die normaal op het blaadje zit in het hoesje. Alleen was deze dan niet voor een echte versie. Als ik nu de echte cd gewoon in de computer stop, kan het dan zijn dat er gezegd wordt dat deze echte cd van cod4 wordt afgekeurd en niet meer bruikbaar is? Moet ik dan misschien opnieuw installeren, met gevolg dat ik alles kwijt ben? Ik speel alleen nog online.

dankjewel, Floor:)

Ben je , je rank kwijt ?
Of wil die helemaal niet installeren>?

even de map van je account een back up maken en dan het spel ff herinstalleren
en dan die back up weer in die map plakken en als het "goed" is dan kan je weer met je account online gamen:D

Weet niet of dit onder Warez valt maar de link zal dan wel weggehaald worden ! *KNIP*
Link verwijderd:
Lees dit voordat je een bericht plaatst
Voordat je een vraag in de cheats-sectie plaatst neem dan eerst onderstaande mededeling even door.

Onder cheats verstaan wij:

* Codes voor het overslaan van levels.
* Trainers voor singleplayers.
* Andere singleplayer modificaties (godmode, give ammo, etc.).

Vragen met betrekking tot de cheats in een multiplayer mogen hier niet gesteld worden.

Hieronder worden verstaan:
*PunkBuster hacks en overige anticheat software hacks.
* Aimbots.
* Wallhacks.
* Multihacks.
* Andere multiplayer modificaties met als doel een voordeel te behalen ten opzichte van spelers welke deze software niet gebruiken.
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=58

Tja , had een hack neergezet maar mag niet meer!
Zoek op google ernaar en dan vindt je het !

en dan die back up weer in die map plakken en als het "goed" is dan kan je weer met je account online gamen:D

Dit lijkt me wel een goed idee, ik zal het even proberen. Ik vertel wel op dit forum of het gelukt is. ;)

Tja , had een hack neergezet maar mag niet meer!
Zoek op google ernaar en dan vindt je het !

Ik had hem al gezien, bedankt. Alleen speel ik toch liever zelf en dan moet je echt vechten voor alle headshots en de camouflages.:p

Ik zou toch nog even een opmerking over dit soort hacks willen posten. Ik ben al een tijdje admin van een Punkbuster streaming COD4 server en dit soort hacks worden met grote regelmaat gebanned of ze zorgen ervoor dat mensen bans krijgen die een ander met een gestolen key voor ze heeft veroorzaakt.

Vaak bevatten dit soort hacks KEY-stealers, of ze worden gedetecteerd door Punkbuster (danwel via punkbuster's eigen detectiesysteem, of via een md5 scan) en kunnen ze een global ban opleveren.

Dat betekent dat je je game niet meer op punkbuster (global hardwareban) of op punkbuster streaming servers (pbbans en punksbusted) gespeeld kunnen worden.

Neem gewoon het risico van deze hacks NIET, het kan je 50€ kosten voor een nieuwe game en als je een hardwareban krijgt, betekent dat zelfs dat je op die computer geen COD4 meer kunt spelen op wat voor punkbuster server dan ook.

Kijk ook uit met geoptimaliseerde configs, omdat die ook vervuild kunnen zijn met C-vars (cheat related) waarvoor je ook een ban op een streaming server kunt krijgen.

( meer info over dit soort dingen vind je op www.pbbans.com en www.punksbusted.com )

Ik weet niet of je hier al verder mee bent, maar je ranks kun je back-uppen door de map met je profielnaam in combinatie met je key te bewaren.
Schakel je over van een illegale naar een legale key, dan kun je het beste van te voren even connecten met een gekraakte server.
Vul daarna je legale key in onder de multiplayer opties, en connect opnieuw zonder het spel af te sluiten.
Als het goed is zijn je ranks nu nog steeds intact, en is je spel legaal. Je kunt daarna -als je wil- het spel opnieuw installeren in combinatie met diezelfde legale key.

Je ranks zijn dus alleen te bewaren met de gebruikte key. Legaal of niet. Plaats je de profielmap terug na een herinstallatie, en je gebruikt daarbij een andere key, dan staan je ranks weer op nul.

heey,

ik probeer nu dit. maar ik weet niet in welke map de gebruikersaccount, opgeslagen spellen en dergelijke te vinden zijn.

p.s. ik heb windows vista

alvast bedankt

die staat bij mij in D:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players
maar het kan ook de c schijf zijn als je hem daar geinstalleerd hebt:thumb:

die staat bij mij in D:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players
maar het kan ook de c schijf zijn als je hem daar geinstalleerd hebt:thumb:

bij mij staat er geen players meer, de rest kan ik wel vinden.:(

Het kan zijn, dat deze map verborgen zit.

Dus je moet in de map-opties de verborgen bestanden zichtbaar maken.

Het kan zijn, dat deze map verborgen zit.

Dus je moet in de map-opties de verborgen bestanden zichtbaar maken.

nee, hij staat er gewoon echt niet bij, al klap ik alle menu's open. weet iemand waar die dan kan vinden?

kan je met cod 4 nog wel met je account spelen?
probeer hem ff via de zoek functie van windows te zoeken naar die map

kan je met cod 4 nog wel met je account spelen?
probeer hem ff via de zoek functie van windows te zoeken naar die map

ik kan wel met mijn account spelen, maar als ik het zoekmenu gebruik komt er niets uit.

dat is heel raar:S dus hij je account moet wel ergens op je pc staan, maar waar:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan