Call of Duty 4 happert(lagt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamezonex

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
eyy,
Mijn maat wou een potje COD4 spelen maar toen hij 5 minuutjes in de server zat happerde het spel en had hij een ping van 999. Er staat niks te downloaden bij hem thuis. Maar wie weet wat je er aan kan doen?

alvast bedankt,
Dennis en Daan

als het ook buiten het spel is dan zou het best de verbinding zelf kunnen zijn, misschien als hij weet hoe kan hij een modem reset doen.

of werkt de internet verbidning buiten het spel verder prima?

dus buiten het spel werkt het wel goed?

zo ja, al geprobeerd cod4 opnieuw te instaleren ?

en misschien nog even op cod fora kijken of er meer klachten over zijn, misschien is het wel sever sided

ik heb er af en toe ook last van gaat van zelf over bij ''mij'':rolleyes:

Ik heb me ook maar even geregistreed ik ben nmlk Daan

Nou als ik CoD4 aan het doen ben ongeveer 2 min dan loopt ie gewoon vloeiend zonder problemen. Maar daarna gaat mijn ping als eee raasende tekeer hij schommelt dan tussen 500 en 999 en is gamen niet meer te doen.

Ik speel op private servers omdat mijn Key Code in use is.

Ik denk zelf dat het door punkbuster komt omdat er een gerucht rond gaat dat punkbuster private servers wil stoppen.

Heeft al iemand ene oplossing want zou graag weer normaal willen gamen.

Daan:thumb:

Ik denk zelf dat het door punkbuster komt omdat er een gerucht rond gaat dat punkbuster private servers wil stoppen.

Daan:thumb:

volgens mij is dat onzin;)
ik speel ook alleen maar op cracked server en heb af en toe last van lagg maar meestal is mijn ping gewoon goed meestal rond de 30/40 als ik op een nederlands server speel;)

Ik zal het eens gaan proberen. Maar aan het internet van mij kan het niet liggen denk dit is genoeg voor de meeste games.

Anders wordt het w8ten op de 20mbit snelheid

Edit:
Ik heb het geprobeerd op een niet punkbuster server maar helaas tevergeefs. Iemand anders nog adviezen?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk ligt het wel degelijk aan PunkBuster.
Probeer eens onder Ctrl-Alt-Del de processen PnkBstrA en PnkBstrB uit te zetten.
Start het spel op, en zet onder multiplayer options ook PunkBuster uit.
Lukt het nu?

Zorg er in ieder geval voor dat je deze drie PB opties uit hebt staan/uitzet als je connect met een server.

Trouwens, je krijgt geen *WARNING* This server is BANNED by PunkBuster melding onder in je beeld?

Dan is het dus een PB probleem.
Bovenstaande lost dit op.

Trouwens een klein foutje in mijn post.
Eerst PB in het spel uitzetten, en dan de PnkBstrA en PnkBstrB processen.
Het gaat erom dat PB uit staat, dat is belangrijk.

hee ik heb dat ook gehad
komt er bij jouw in beeld te staan: this server ip-adress is banned by punbuster en een tijdje daarna komt de lagg. dit hebben ze opgelost:
www.killing4fun.nl
Ik heb het zelf uitgeprobeerd! En het werkt. Met behulp van de Readme die erbij zit zal het moeten lukken ;) succes!
je hoeft geen ctrl+alt+del of niets te doen gewoon die patch instaleren en klaar is kees!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan