Handige/Goeie Programma's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen,

Ik heb een:

Microsoft Windows XP
Home Edition
Versie 2002
Servicepack 2

Vervaardigd en ondersteund door: Hewellet-Packard
Pavillon
Intel (R)
Celeron (R) CPU 2.60 GHz
Kloksnelheid: 2.60 GHz, 504 MB

Ik heb geen idee wat het allemaal is maar dat is hem! ;)

Nou is mijn computer vaak wat traag en zou deze willen versnellen, ook zal ik wat handige/leuke programmas willen hebben!

Alle suggesties graag hier plaatsten!

Bedankt! :D

Defenitie van snel is natuurlijk relatief maar zo'n processor (kern van een pc die alle berekingen uitvoert) is niet de snelste dus ik weet niet of je er zoveel snelheid uit zal halen als je m schoonmaakt (mits windows niet net is geinstalleerd want dan gaat ie op dat moment op zijn snelst)

Tja, da's heel persoonlijk. Als jij van nieuwere games houdt dan kun je het met deze machine schudden.

Als je genoegen neemt met oudere games, prima, maar ik zou aan een Celeron machine (met, naar ik verwacht aanverwante andere soortgelijke hardware) geen Eurootjes meer uitgeven voor een update, maar sparen voor een nieuwe.

Tja, da's heel persoonlijk. Als jij van nieuwere games houdt dan kun je het met deze machine schudden.

Als je genoegen neemt met oudere games, prima, maar ik zou aan een Celeron machine (met, naar ik verwacht aanverwante andere soortgelijke hardware) geen Eurootjes meer uitgeven voor een update, maar sparen voor een nieuwe.

Ik hou van de nieuwste games en krijg van mijn moeder (net gevraagd:D) een nieuwe pc voor mijn verjaardag. Deze mag van prijs t/m €1000,- euro zijn.

Ik hou van games maar dat lukt niet goed in deze pc .. heb je een toffe pc die lekker snel is en veel games erop kan. Die ook wat snelheid heeft? ;) Of moet ik dan een duurdere pc? Alvast bedankt voor het zoeken! ;)

Daar worden dagelijks topics over gestart. Raadpleeg de Helpmij zoeken functie. Ik geef je 1 voorbeeldje : Klik

Ik wil graag een vertrouwde pc die ik niet samen hoef te stellen kiezen ... heb je een goeie die ik gewoon kan kopen, ik heb alleen een kast nodig ;)

Als je géén verstand hebt van pc's en je hebt al wél een muis, toetsenbord en monitor, dan ARRESTEREN die machine die Mrmusic postte.

Als je géén verstand hebt van pc's en je hebt al wél een muis, toetsenbord en monitor, dan ARRESTEREN die machine die Mrmusic postte.

Ik heb veel verstand van pc's maar niet kwa het werken in de kast etc.. ;)
Wel van het werken met veel op de pc's..! :D

Laatst bewerkt:
Je denkt toch niet dat een redacteur van de Helpmij jou rommel adviseert..............?

Beste mensen,

Nou is mijn computer vaak wat traag en zou deze willen versnellen, ook zal ik wat handige/leuke programmas willen hebben!

Bedankt! :D

nou je kan bevoorbeeld 512 extra ram in doen.
en misschien is het ook nog mogelijk om je prosessor te upgraden je heb nu de zwakste,
van de intel reeks.
maar dan zal ik toch willen weten welk moederbord er in zit.
dat kan je zien met everest home edition te downloaden via googles.

en misschien is het ook nog mogelijk om je prosessor te upgraden je heb nu de zwakste,
van de intel reeks.

Oké het moederbord:
MSI MS-6577

Frontside Bus eigenschappen
Bustype: Intel NetBurst
Busbreedte: 64bit
Werkelijke Klokshelheid: 100 Mhz (QDR)
Effective Kloksnelheid: 400 Mhz
Bandbreedte 3200 mb/s

Geheugenbus Eigenschappen
Bus Type: DDR SDRAM
Busbreedte: 64bit
Werkelijke Kloksnelheid: 133 Mhz (DDR)
Effective Kloksnelheid: 267 Mhz
Bandbreedte: 2133 MB/s

Dat is 't als je meer wilt weten hoor ik het ;)!

van de intel reeks.

Virtuosa,
ik denk echt dat het minder handig is voor TS om zijn systeem nog te gaan upgraden voor de "laatste" games, zoals hij aangeeft te willen gaan spelen.

Ik denk dat wanneer je zijn huidige machine moet upgraden om dát mogelijk te maken, je wellicht bijna net zoveel kwijt bent als wanneer TS de door Mrmusic geadviseerde machine met de allernieuwste technologie erin verwerkt, zou besluiten te kopen.

Met alleen een paar geheugenreepjes en een upgrade processor is íe er m.i. nog lang niet. Veel sneller geheugen zal niet eens op dit mobo passen, een nieuw mobo is dan ook een must. De volgende vertrager (grafische kaart) zal dan weer van zich laten spreken. Als die dan ook vervangen wordt, dan zal zijn voeding het mogelijk allemaal niet meer trekken en moet ook die vervangen worden.

Het eind is m.i. dan zoek en blijf je updaten totdat er zo'n beetje een nieuwe machine staat.

Uiteraard zijn al mijn opmerkingen gebaseerd op de eis van TS dat hij de nieuwste games wil kunnen draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan